آفتاب
روحانی در نشست خبری:/8/

برای صورت نگرفتن جنگ در سوریه بسیار تلاش كردیم/پیام روحانی به بازیكنان تیم ملی

برای صورت نگرفتن جنگ در سوریه بسیار تلاش كردیم/پیام روحانی به بازیكنان تیم ملی

پیام من به فوتبالیست‌های‌مان این است که بازی خوبی انجام دهند و خوب بازی کردن، حرفه‌ای بازی کردن، دلاورانه جنگیدن و با روحیه بازی کردن بسیار مهم است.

رییس جمهور با بیان اینكه برای امنیت در منطقه تلاش کردیم، گفت: بسیار تلاش کردیم تا در سوریه جنگی صورت نگیرد و برای مقامات منطقه‌ای و خارج از منطقه پیام‌های بسیار دادیم تا جنگی صورت نگیرد و خوشحالیم که جنگی هم انجام نشده که این جنگ می‌توانست بسیار فاجعه‌بار باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه این نشست خبری، رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دولت در کدام یک از عرصه‌ها بیشتر فعالیت داشته است، بیان کرد: ما سعی کرده‌ایم در همه زمینه‌ها فعالیت داشته باشیم و شاید به خاطر مشکلات حاد اقتصادی و سیاست خارجی ابتدا در این دو زمینه بیشترین سرمایه‌گذاری را داشته‌ایم و ممکن است دراین دو زمینه یک گام جلوتر باشیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت در عرصه فرهنگی و آموزشی یادآور شد: درعرصه فرهنگی کارهای بسیار خوبی انجام شده و من از وزرای فرهنگی،‌ مراکز دانشگاهی، آزمایشگاهی،‌ علمی و آموزشی تشکر می‌کنم.

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که ما امروز شاهد دانشگاه‌های آرام و مدارس بانشاطی هستیم، تصریح کرد: در عرصه فناوری حرکت‌های خوبی صورت گرفته و در بخش هنری و فرهنگی نیز نشاط وجود دارد.

رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه ایران از لحاظ داخل، کشور امنی بشمار می‌آید، اظهاركرد: ما برای امنیت در منطقه هم تلاش کردیم. ما بسیار تلاش کردیم تا در سوریه جنگی صورت نگیرد و برای مقامات منطقه‌ای و خارج از منطقه پیام‌های بسیار دادیم تا جنگی صورت نگیرد و خوشحالیم که جنگی هم انجام نشده که این جنگ می‌توانست بسیار فاجعه‌بار باشد.

خبرنگاری از روحانی پرسید که برنامه دولت برای حمایت از تیم ملی در جام جهانی چیست که وی پاسخ داد: این ایام، ایام ورزشی است، افکار عمومی ما نیز متوجه آن است و به ورزش نیز مردم علاقه‌مند هستند و اگر این علاقه به توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای منجر شود، بسیار خوب است.
رئیس جمهور با تشکر از مسئولین وزارت ورزش،‌ مربیان و مردم در پشتیبانی از ورزش تصریح کرد: پیام من به فوتبالیست‌های‌مان این است که بازی خوبی انجام دهند و خوب بازی کردن، حرفه‌ای بازی کردن، دلاورانه جنگیدن و با روحیه بازی کردن بسیار مهم است.

وی ادامه داد: ما از فوتبالیست‌هایمان می‌خواهیم که با روحیه کار کنند و از همه تکنیک‌هایی که آموزش دیده‌اند،استفاده کنند و با هم هماهنگ باشند.

روحانی با بیان اینکه فوتبالیست‌های ما پیام‌آوران کشور هستند، یادآور شد: دولت برای موفقیت آنها همه تلاش‌هایش را کرده و وقتی صحبتی از ورزش و تیم ملی می‌شد، آقای نوبخت می‌گفت من تلاش می‌کنم تا منابع مالی آنها را تامین کنم.

رئیس دولت یازدهم در پایان با اشاره به موفقیت‌های تیم والیبال از آنها نیز تشکر کرد.

 

کد N335552

وبگردی