آفتاب

نوباوه: جهاد دانشگاهی اگر جهاد دانشگاهی باقی بماند بزرگ‌ترین خدمت علمی را به کشور می‌کند

نوباوه: جهاد دانشگاهی اگر جهاد دانشگاهی باقی بماند بزرگ‌ترین خدمت علمی را به کشور می‌کند

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حاکمیت خوب و نگاه خوب‌ در جهاد دانشگاهی در تعامل با سایر دستگاه‌ها، گفت: گاه مدیریت‌ها تغییراتی را به دنبال داشته است که البته جهاد نباید تحت تاثیر مدیریت‌ها قرار گیرد.

بیژن نوباوه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی اگر جهاد دانشگاهی باقی بماند بزرگ‌ترین خدمت علمی را می‌تواند به کشور کند، گفت: در پیام رهبری به مسوولان جهاد دانشگاهی چند نکته مهم وجود داشت که از نظر من در رفتارهای جهاد دانشگاهی محسوس است و آن خودباوری در یک تفکر جهادی است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری، گفت: همان‌طور که در پیام امسال هم رهبری بیان فرمودند مهم‌ترین مساله مدیریت جهادی بود یعنی مدیریتی که بدون شائبه و بدون در نظر گرفتن شرایط خاص با تمام توان انجام شود.

این نماینده اصولگرای مجلس تصریح کرد: اگر قرار است جایی در کشور الگوی این نوع مدیریت را داشته باشند و الگوی این نوع تفکر را بیان کنند می‌تواند جهاد دانشگاهی باشد.

نوباوه با بیان اینکه جهاد دانشگاهی باید نگاهش صرفا نگاه انقلاب باشد و منافع انقلاب را بدون مسائل سیاسی دنبال کند، گفت: به نظر من جهاد دانشگاهی الگوی موفقی مانند کمیته امداد امام (ره) بوده که ماندگار شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی جایگاه خوبی در میان دانشگاهیان دارد و امید می‌رود که بتواند این روند را ادامه دهد، در مورد نحوه تعامل جهاد دانشگاهی با دستگاه‌های مختلف، اظهار کرد: در این زمینه جهاد دانشگاهی فراز و نشیب داشته است اما به طور کلی نگاه خوبی را دنبال می‌کند و حاکمیتش در جهاد خوب بوده اما مدیریت‌ها تغییر کرده و این در مقطعی خیلی بد بوده چرا که نباید تحت تاثیر مدیریت‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N334826

وبگردی