آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

سرمربی استرالیا: تحت تاثیر نام شیلی قرار گرفتیم/ کار را برای هلند سخت می‌‎کنیم

سرمربی استرالیا: تحت تاثیر نام شیلی قرار گرفتیم/ کار را برای هلند سخت می‌‎کنیم

آنژ پوستکوگلو سرمربی تیم ملی استرالیا بعد از شکست 3 بر یک تیمش در نخستین دیدار جام جهانی مقابل شیلی از عملکرد شاگردانش با وجود شکست تمجید کرد و اعلام کرد در دیدار بعدی تیمش کار را برای هلند سخت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، پوستکوگلو سرمربی تیم ملی استرالیا در کنفرانس خبری بعد از شکست مقابل شیلی گفت: شاید کمی حریف را برای خودما بزرگ کرده بودیم. با وجود شکست از عملکرد شاگردانم کاملا راضی هستم، آنها تمام تلاش خود را کردند اما متاسفانه در دقایق ابتدایی بازی اجازه دادیم شیلی هر کاری می خواهد انجام دهد. بازیکنانم در دقایق ابتدایی کمی تحت تاثیر جو جام جهانی و همچنین نام شیلی بودند.

پوستکوگلو در مورد شانس صعود استرالیا از این گروه افزود: گروه بسیار سختی است، همه نوع تیمی در آن حضور دارد. فکر می کنید اسپانیا بعد از شکست تحقیرآمیز مقابل هلند به بازی ها برمی گردد اما به نظر من شیلی 90 دقیقه بسیار دشوار را برای آنها رقم خواهد زد. هلندی ها احتمالا فکر می کنند 3 امتیاز آسان را از بازی مقابل ما کسب می کنند اما ما تا آنجا که می توانیم شرایط را برایشان سخت می کنیم.

دیدار تیم های استرالیا و شیلی در چارچوب مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل بامداد شنبه در ورزشگاه پانتانال شهر کوییابا با نتیجه 3 بر یک به سود شیلی به پایان رسید.

کد N334816

وبگردی