آفتاب

قدرت علیخانی: مسئولان ضعیف دولت قبل که هنوز بر سر کار هستند باید تغییر کنند

قدرت علیخانی: مسئولان ضعیف دولت قبل که هنوز بر سر کار هستند باید تغییر کنند

قدرت علیخانی در روزنامه آرمان نوشت:

[span lang='FA']در عرصه سياسي برخي گلایه‌هایی مشاهده مي‌شود که بيشتر به خاطر عدم همراهي برخي وزراست كه بعضا همراه با شعارهاي دولت نيستند و برخی مواقع به نظر مي‌رسد رئيس‌جمهور تنهاست.

مردم به رفتارهاي بعضي وزرا خوشبین نيستند و شايد اکنون زمان مناسبي باشد تا رئيس‌جمهور در انتخاب اين افراد، تجديدنظر كند و هر كس را که همراه اين دولت نبوده و خوب عمل نكرده و نتوانسته مردم را به سوي برنامه های اين دولت جذب كند، کنار بگذارد و مسئولانی شایسته جایگزین نماید كه حداقل حاضر باشند براي تحقق وعده‌هاي مورد نظر مردم هزينه بدهند.

برخي حاميان دولت، امروز در استان‌هاي مختلف كشور نگران و ناراحتند و نسبت به ابقاي مديراني كه عملكرد ضعيفي در دولت قبل داشتند و همچنان مسئوليت‌هاي مهم بخشداري و فرمانداري را با همان ايده‌هاي شكست خورده دولت قبل بر عهده دارند، انتقاد دارند. از 1200 بخشدار كشور و صدها فرماندار دولت سابق، بسياري تغيير داده نشدند و نيروهاي ضعيف دولت قبل در مسئوليت باقي مانده‌اند و طبيعي است اين افراد براي تحقق وعده‌هاي روحاني دل نمي‌سوزانند و جايي كه ممكن است دولت ضربه بخورد از همين نقطه‌ است. ياران دولت بايد كساني باشند كه دولت را باور داشته باشند و صرف نظر از گرايش سياسي اصلاح‌طلب يا اصولگرا بتوانند مخلصانه در خدمت دولت باشند و آرمان امام(ره) و رهبري را اجرايي كنند.
[span lang='FA']
[span lang='FA'] [span lang='FA']30245

کد N334784

وبگردی