آفتاب

بیت آشور: ایران "سوپر استار " ندارد، اما یک تیم هستیم

بیت آشور: ایران "سوپر استار " ندارد، اما یک تیم هستیم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد: با وجود این که تیم ملی ایران در ترکیب خود بازیکنان "سوپر استار" ندارد، اما به معنای واقعی یک تیم است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایران که چهارمین حضورش را در جام جهانی 2014 برزیل تجربه خواهد کرد باید اولین دیدار خود را برابر نیجریه، قهرمان آفریقا برگزار کند.

مهرداد بیت آشور، مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره مدعیان گروه F جام جهانی گفت: آرژانتین قطعا تیم مدعی این گروه است و شایسته چنین جایگاهی نیز هستند. آرژانتین تیم خوبی است و در سال‌های اخیر همیشه در جام جهانی نتایج خوبی کسب کرده است. درباره جایگاه دومی گروه نیز باید بگویم که هر سه تیم باقی مانده این شانس را دارند که بتوانند به آن دست یابند و به همراه آرژانتین به دور دوم راه یابند. به نظر من اگر بتوانیم در بازی نخستمان موفق باشیم می‌توانیم به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یابیم.

بیت آشور درباره حضورش در تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل گفت: هنوز نمی‌دانم که در ترکیب اصلی ایران حضور خواهم داشت یا نه. تنها تلاش می‌کنم تا به سختی کار کنم و اگر مربی من را برای بازی انتخاب کند قطعا آماده خواهم بود.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در ادامه گفت: هیجان زیادی برای شروع جام جهانی دارم. تنها می‌خواهم که بهترین عملکردم را از خود نشان دهم. نمی‌دانم که چه سرنوشتی در انتظار من خواهد بود. دوست دارم پس از جام جهانی درباره شرایطم صحبت کنم. در حال حاضر تمام تمرکز من بر روی بازی‌های پیش‌رو است.

مردم ایران هیجان زیادی برای جام جهانی 2014 برزیل دارند، زمانی که برای بدرقه ما هزاران نفر به همراه ما بودند این موضوع را متوجه شدم که تیم ملی ایران برای مردم اهمیت زیادی دارد. خیلی ها نیز از ایران برای تماشای بازی‌هایمان به برزیل آمده اند.

بیت آشور ادامه داد: شرایط ما در برزیل خوب است و باید بگویم که کمپی که باشگاه "کورینتیانس" برای ما قرار داده است، از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و توانسته‌ایم تمرینات خوبی را در آنجا برگزار کنیم. ما تیم خوبی هستیم که در خط دفاع سازماندهی بسیار بالایی دارد. شاید تیم ما در مقایسه با تیم‌های دیگر بازیکنان سوپراستار نداشته باشد، اما ما به معنای واقعی این تیم هستیم.

تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه شب در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه "بائیکسادا" شهر کوریتیبا برابر نیجریه به میدان خواهد رفت.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N334450

وبگردی