آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

حقیقی: موقعیت من آرزوی خیلی‌هاست/ هم استرس داریم و هم با نشاطیم

حقیقی: موقعیت من آرزوی خیلی‌هاست/ هم استرس داریم و هم با نشاطیم

هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه در صورت قرار گرفتن در ترکیب اصلی برای دیدار با نیجریه تمام تلاشش را در ارائه بهترین نمایش ارائه خواهد کرد، گفت: خیلی آروز دارند در موقعیت فعلی من قرار داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حقیقی در خصوص تمرینات و شرایط تیم ملی در فاصله سه روز مانده به دیدار با نیجریه گفت: تمرینات خیلی خوب هستند و هرچه به زمان برگزاری بازی مقابل نیجریه که اولین مسابقه ماست، نزدیک می‌شویم حس استرس همراه با نشاط در تیم بیشتر می‌شود. امیدوارم این استرس به نفع ما باشد چرا که بدون استرس هم نمی‌توان کار کرد.

وی ادامه داد: اگر استرس نداشته باشیم نشانه این است که نسبت به جایی که هستیم و مسابقاتی که پیش و رو داریم، تمرکز نداریم.

این بازیکن ملی‌پوش که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، در مودر میزان آمادگی‌اش گفت: در هفت سال اخیر که فوتبال حرفه‌ای انجام می‌دهم هیچ وقت به این اندازه آماده نبودم.

حقیقی در مورد داشتن بهترین عملکرد در صورت حضور در ترکیب اصلی تصریح کرد: از این بابت اطمینان کامل دارم و تمام سعی خود را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم چراکه جایی الان حضور دارم که خیلی‌ها آرزو دارند در این موقعیت قرار داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به دیدار برابر ترینیداد و توباگو به عنوان آخرین دیدار تدارکاتی پیش از آغاز جام جهانی اظهارداشت: به نظرم بازی با ترینیداد و توباگو جزو بهترین بازی‌هایمان بود. به لحاظ تاکتیکی بسیار خوب کار کردیم و کوچکتریم موقعیتی به این تیم ندادیم. در واقع این همان چیزی است که کی روش در بازی‌های جام جهانی از ما می‌خواهد. درست است که شرایط بازی دوستانه با بازی رسمی متفاوت است اما تیم در همین بازی‌های تدارکاتی محک می‌خورد.

این بازیکن تیم ملی فوتبال در پایان درباره آرزویش در جام جهانی، انتظاری از هم تیمی‌هایش دارد و انتظار مردم از تیم ملی به سایت فدراسیون فوتبال گفت: انتظار مردم که مشخص است، آنها از ما صعود به دور بعد را می‌خواهند. اما بعضی مواقع این انتظار از ما زیاد می‌شود و بهتر است منطقی به قضیه نگاه کنیم. یادمان باشد که با تیم‌های قوی بازی داریم.

رضا حقیقی تاکید کرد: همچنین انتظارم از هم تیمی‌هایم این است که عملکردی به نمایش بگذاریم که هر بیننده‌ای که بازی مقابل نیجریه را دید، پیش از دیدار با آرژانتین ما را از پیش باخته نداند. اطمینان دارم که می‌توانیم چنین عملکردی داشته باشیم.
 

کد N334439

وبگردی