آفتاب

حقیقی: امیدوارم طوری جلوی نیجریه بازی کنیم که کسی ما را مقابل آرژانتین از پیش باخته نداند

حقیقی: امیدوارم طوری جلوی نیجریه بازی کنیم که کسی ما را مقابل آرژانتین از پیش باخته نداند

رضا حقیقی گفت: هرچه به زمان برگزاری بازی مقابل نیجریه که اولین مسابقه ماست، نزدیک می شویم حس استرس همراه با نشاط در تیم بیشتر می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ حقیقی در خصوص تمرینات و شرایط تیم گفت: امیدوارم این استرس به نفع ما باشد چرا که بدون استرس هم نمی توان کار کرد و اگر استرس نداشته باشیم نشانه این است که نسبت به جایی که هستیم و مسابقاتی که پیش و رو داریم تمرکز نداریم.
وی در ادامه درباره میزان آمادگی جسمانی اش گفت: در هفت سال اخیر که فوتبال حرفه ای انجام می دهم هیچ وقت به این اندازه آماده نبودم.
حقیقی در ادامه ارائه بهترین عملکردش در صورت حضور در ترکیب اصلی افزود: از این بابت اطمینان کامل دارم و تمام سعی ام را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم چراکه جایی الان حضور دارم که خیلی ها آرزو دارند در این موقعیت قرار داشته باشند.
وی درباره آخرین دیدار تدارکاتی که مقابل ترینیداد و توباگو برگزار شد بیان کرد: به نظرم بازی با ترینیداد و توباگو جزو بهترین بازی هایمان بود و به لحاظ تاکتیکی بسیار خوب کار کردیم و کوچکتریم موقعیتی به این تیم ندادیم و در واقع این همان چیزی است که کی روش در بازی های جام جهانی از ما می خواهد. درست است که شرایط بازی دوستانه با بازی رسمی متفاوت است اما تیم در همین بازی های تدارکاتی محک می خورد.
وی در پایان درباره آرزویش در جام جهانی، انتظارش از هم تیمی هایش و انتظار مردم از تیم ملی گفت: انتظار مردم که مشخص است، آنها از ما صعود به دور بعد را می خواهند. اما بعضی مواقع این انتظار از ما زیاد می شود و بهتر است منطقی به قضیه نگاه کنیم و یادمان باشد که با تیم های قوی بازی داریم. همچنین انتظارم از هم تیمی هایم این است که بازی ای به نمایش بگذاریم که هر بیننده ای که بازی مقابل نیجریه را دید، پیش از دیدار با آرژانتین ما را از پیش باخته نداند. اطمینان دارم که می توانیم همچین عملکردی داشته باشیم.
43 43

کد N334428

وبگردی