آفتاب
سه اتحادیه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی :

24 خرداد امید را به جامعه بازگرداند

24 خرداد امید را به جامعه بازگرداند

تهران- ایرنا- سه اتحادیه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه ای مشترک مهمترین دستاورد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد 92 را بازگشت امید و نشاط به جامعه عنوان کردند.

در این بیانیه که در اختیار گروه فرهنگی ایرنا قرار گرفته آمده است: حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد که همراه با هوشمندی و هوشیاری بود بار دیگر موجب شد تا تحولی عظیم در کشور با انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رییس جمهوری شکل بگیرد .

در این بیانیه مطرح شده است: بزرگترین دستاورد حماسه 24 خرداد بازگشت امید و نشاط به جامعه ای بود که در 8 سال گذشته این امید و نشاط از آنها دریغ شده بود و گویا مردم تشنه این امید بودند که پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شور و هیجان انباشته شده خود را در سراسر کشور بروز دادند.

این سه تشکل دانشجویی در بیانیه خود از نقش آفرینی مردم، رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کردند.

این تشکل های دانشجویی از موفقیت مذاکرات هسته ای، اجرای طرح تحول نظام سلامت و اقداماتی که دولتمردان برای ترمیم اقتصاد کشور و مبارزه با فساد اقتصادی انجام داده اند به عنوان دستاورده های دولت در سال گذشته نام برده اند.

در این بیانیه آمده است: اکنون که یک سال از این حماسه تاریخی می گذرد هر شهروندی واژه ˈتغییرˈ را در هر گوشه این کشور احساس می کند که این تنها ثمره تحقق بخشیدن بخشی از وعده های دولت تدبیر و امید است که امیدواریم در سال های پیش رو رییس جمهوری محترم به تمام وعده هایی که در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم داده بود جامه عمل بپوشاند.

اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) و مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی امضا کنندگان این بیانیه هستند.

فراهنگ**9303**1601**
کد N334420

وبگردی