آفتاب

آلمانها به ایران آمدند تا درباره مذاکرات هسته ای، رایزنی کنند

آلمانها به ایران آمدند تا درباره مذاکرات هسته ای، رایزنی کنند

فارس نوشت:

نماینده آلمان در گروه 1+5 به منظور رایزنی با تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران و شرکت در یکصد و پنجاه و ششمین نشست «برگدورف» به میزبانی دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه بعدازظهر امروز (جمعه) وارد تهران می‌شود.

هانس دیتر لوکاس مدیرکل سیاسی وزارت خارجه آلمان و نماینده این کشور در گروه 1+5 بعدازظهر امروز (جمعه) در رأس هیأتی به منظور شرکت در یکصد و پنجاه و ششمین نشست برگدورف bergedorf متعلق به موسسه مطالعاتی کوربر وارد تهران می‌شود.
هلگا بارت از دفتر صدراعظم آلمان، مارکوس پوتسل از مدیران بخش خاورمیانه وزارت خارجه آلمان، فون گوتزه معاون مدیرکل سیاسی وزارت خارجه و ... لوکاس را در این سفر همراهی می‌کنند.
این نشست (برگدورف) قرار است روزهای شنبه و یکشنبه 24 و 25 خرداد ماه در تهران و با همکاری دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه کشورمان برگزار شود و مجموعه‌ای از نخبگان غربی از جمله انگلستان و فرانسه و ... در این نشست حضور دارند.
براساس این گزارش، چندین مقام از وزارت خارجه آلمان، مجلس این کشور و نخبگان موسسات مطالعاتی آلمان در این نشست حضور دارند.
هانس دیتر لوکاس روز یکشنبه نیز با سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی در آستانه مذاکرات ایران و 1+5 و در ادامه رایزنی‌های دوجانبه هیأت‌های ایران و 1+5 به گفت‌وگو خواهد پرداخت.
هانس دیتر لوکاس عصر امروز (جمعه) با علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت دیدار و گفت‌‌‌وگو می‌کند.
در نشست برگدوف اشخاص نخبه و تاثیرگذار در سیاست خارجی کشورها و تعدادی از نمایندگان پارلمان‌ این کشورها حضور دارند.

 

45231

 

کد N334189

وبگردی