آفتاب
علوی در خطبه های پیش از نماز جمعه:

وزارت اطلاعات با تروریستها بدون تعارف برخورد می کند

وزارت اطلاعات با  تروریستها بدون تعارف برخورد می کند

وزیر اطلاعات کشورمان گفت: اگر بمبی در کشور منفجر شود همه دنیا مطلع می شوند ولی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان دهها بمب در کشور خنثی می شود و کسی متوجه آن نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات کشورمان به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: اگر بمبی در کشور منفجر شود همه دنیا مطلع می شوند ولی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان اگر دهها بمب در کشور خنثی شود کسی متوجه آن نمی شود.

وی افزود:  وزارت اطلاعات نسبت به افراد و گروههای تروریستی که بخواهند امنیت ایران را به چالش بکشند بدون تعارف برخورد می کنند. امروز اشراف سربازان گمنام به شگردهای دشمن و عوامل آنها مثال زدنی است و گاهی که  برخی افراد اقداماتی می کنند که وزارت اطلاعات در مورد آنها وارد عمل می شود و آنها اقدامات خود را نفی می کنند وزارت اطلاعات ایمیل ها، جی میل ها، پیامک ها و مبادلات آنها را روبرویشان قرار می دهد و می بینند که هیچ چیز پنهان نبوده و ناچار به اعتراف می شوند.

حجت الاسلام علوی تاکید کرد: کشف گروهک های تروریستی در طول چند وقت گذشته آنقدر فراوان بوده که به امنیت پایدار کشور انجامیده است اما اعلام آنها از طریق رسانه ها مغایر با امنیت است.

این خبر تکمیل می شود...

کد N334161

وبگردی