آفتاب

بادامچیان: جهان استکبار بداند که ما راه شهدایمان را ادامه می‌دهیم

بادامچیان: جهان استکبار بداند که ما راه شهدایمان را ادامه می‌دهیم

رییس حزب موتلفه اسلامی گفت: در دنیای امروز که تمام تکفیری‌ها در جلوی بهار اسلامی ایستاده‌اند، استبدادگران بدانند که جوانان ایرانی راه شهدایشان را ادامه می‌دهند و جلوی آنها می‌ایستند.

رییس حزب موتلفه اسلامی گفت: در دنیای امروز که تمام تکفیری‌ها در جلوی بهار اسلامی ایستاده‌اند، استبدادگران بدانند که جوانان ایرانی راه شهدایشان را ادامه می‌دهند و جلوی آنها می‌ایستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسدالله بادامچیان در پیش خطبه این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت چهار شهید حزب موتلفه در 26 خرداد ماه گفت: سالگرد شهادت چهار ستاره آسمان اسلامی خط امام (ره) در مقابل کاپیتالیسیون آمریکایی که به دست رژیم مزدور شاه و رژیم وابسته به آمریکا و انگلیس کشته شدند، است. نیک‌نژاد، صفارهرندی، امانی و بخارایی چهار شهیدی هستند که به فرموده مقام معظم رهبری حقیقتا نور خدا بودند که درخشیدند و راه را نشان دادند.

وی در ادامه گفت: جریان این شهدا در امتداد انقلاب اسلامی است که نقطه تاریکی در رابطه بین ایران و آمریکاست. یکی از علل شروع انقلاب اسلامی ما به نظام آمریکایی و انگلیسی و دنیای استعمار بر می‌گردد که انقلاب ما می‌خواست جلوی این استعمار جهانی را بگیرد.

بادامچیان با بیان این‌که آمریکایی‌ها با فریب‌کاری می‌خواستند حق مردم ایران را بگیرند، گفت: آنان با فریب‌کاری و با بیان شعارهایی مانند رسیدگی به حقوق کارگران و حق رای برای زنان و اصلاح اراضی رفراندومی را می‌خواستند برپا کنند که در دور دوم آن از مردم بپرسند که شما دین اسلامی می‌خواهید در قانون‌تان باشد و یا می‌خواهید یک کشور غیردینی و به‌اصطلاح سکولار باشید. به این ترتیب می‌خواستند که از دست اسلام نجات پیدا کنند. امام و مراجع تقلید این مساله را فهمیدند و قیام کردند و باعث شکست قطعی آمریکا و انگلیس در طول زمان شدند.

وی همچنین در ادامه گفت:حمله به مدارس علمیه حجتیه و فیضیه، فاجعه فروردین 1342 و مساله 15 خرداد و آن کشتار بی‌رحمانه که من خودم شاهدش بودم، همچنین دستگیری امام و مراجع دینی هیچ کدام نتوانست ملت ایران را از تصمیم خود یعنی مبارزه با استکبار و استعمار منحرف سازد.

بادامچیان در ادامه گفت: در این رابطه وقتی آمریکایی‌ها احساس کردند رژیم ساواک با آن همه ابزارها نمی‌تواند جلوی نهضت اسلامی بایستد تصمیم گرفتند خودشان وارد کار شوند، 40 هزار مستشار در ایران فرصتی را در اختیار آنان می‌گذاشت که بتوانند در تمام امور دخالت کنند.

وی با بیان این‌که دولت اسدالله علم نتوانست خواست آمریکایی‌ها را اجرا کند، گفت: آنان در ادامه با حسنعلی منصور که خودش مزدور فرماسونری و خاندانش وابسته به استکبار و استعمار بود کارشان را پیش گرفتند و قوانین کاپیتالاسیون را به طور سری در مجلس سنا به دور از چشم رسانه‌ها تصویب کردند تا اگر آمریکا خواست در ایران جنایتی کند کسی نتواند جلویش را بگیرد.

بادامچیان خطاب به جوانان گفت: شاید شما ندانید کاپیتالاسیون چیست یعنی اگر شما در محل کار و خانه و زندگی‌تان نشسته‌اید گروهبانان و سربازان آمریکایی می‌توانند به شما تهاجم ببرند و اموال‌تان را غارت کنند و به حریم شما تجاوز کنند، کسی هم جلوی آنان را نگیرد و اگر شکایتی به قوه قضاییه مطرح شد آنها شکایت را به آمریکا ارجاع دهند. این لایحه استقلال و ناموس ملت را زیر سوال می‌برد.

وی با اشاره به نقش موتلفه در برملاسازی قانون سری کاپیتالاسیون گفت: یکی از اعضای حزب موتلفه در مجلس سنا از این قانون عکسی تهیه کرد و به دست امام خمینی (ره) رساند. سخنرانی‌های امام در مورد این قانون عمق فاجعه را نشان می‌دهد که گفتند ما را فروختند و اعلام کردند که اگر کسی در برابر این قانون سکوت کند گناه کبیره انجام داده است.

بادامچیان در ادامه خاطرنشان کرد: موتلفه شبانه این قضیه را در اعلامیه‌ای در سراسر تهران پخش و مردم را مطلع ساخت. فردای آن روز آمریکایی‌ها امام خمینی (ره) را دزدیدند و به ترکیه بردند. ما متوجه شدیم که اگر بخواهیم برای اعتراض به خیابان‌ها برویم کشتاری بزرگتر از 15 خرداد شکل می‌گیرد. شهید مطهری گفتند باید پیش یک مرجع عظما برویم. در ادامه آیت‌الله‌العظمی میلانی اعلام کردند که شاه و منصور باید اعدام شوند.

وی گفت: خاطرم است در ماه مبارک رمضان گروهی که می‌خواستند این فتوا را اجرا کنند در جلوی مجلس شورای ملی آن سال جمع شدند و به حسنعلی منصور تیراندازی کردند. آیت‌الله میلانی پرسیدند، چرا شما با تقوایی که دارید چنین حکمی دادید، ایشان در پاسخ گفت مرجع تقلید ما امام خمینی (ره) گفتند هر کس اگر سکوت کند گناه کبیره کرده است.

بادامچیان در پایان گفت: آمریکایی‌ها بدانند که ما وارثان راه همان شهدا هستیم و در گذشته در خط امام خمینی (ره) بوده‌ایم و امروز در خط امام خامنه‌ای و جوانان ما هم راه همین شهدا را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

کد N334138

وبگردی