آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

اسکوچیچ: برزیل مستحق برد نبود/ اشتباهات داور در نتیجه تاثیرگذار بود

اسکوچیچ: برزیل مستحق برد نبود/ اشتباهات داور در نتیجه تاثیرگذار بود

سرمربی کروات تیم فولاد ضمن انتقاد از عملکرد داور ژاپنی دیدار افتتاحیه بیستمین دوره جام جهانی گفت: به نظر من برزیل در این دیدار مستحق برد نبود ضمن اینکه اشتباهات داور در دو گلی که برزیل به ثمر ساند باعث برد این تیم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دراگان اسکوچیچ، در پایان دیدار افتتاحیه بیستمین دوره مسابقات جام جهانی میان دو تیم برزیل و کرواسی اظهارداشت: درست است که تیم ملی کرواسی در نیمه دوم حملات خوبی را برنامه ریزی نکرده بود اما برزیلی‌ها نیز تیم برتر میدان نبوده و مستحق برد نبودند. در واقع آنها از دو اشتباه بازیکنان کراواسی استفاده کردند و به گل رسیدند.

وی ضمن انتقاد از قضاوت نیشیمورای ژاپنی بویژه در نیمه دوم این دیدار تاکید کرد: پنالتی که داور ژاپنی به نفع تیم ملی برزیل گرفت به هیچ وجه صحیح نبود، ضمن اینکه پیش از گل سوم برزیل نیز اسکار روی رادیکیچ مرتکب خطا شده بود. به هر حال دیگر کاری نمی‌توان انجام داد و زندگی همچنان ادامه دارد.

سرمربی کروات تیم فولاد با اشاره به اینکه باید نیکو کواچ سرمربی کرواسی را حتی در صورت حذف زودهنگام از جام جهانی حفظ کرد، یادآور شد: اگر تیمی در جریان بازی ببازد، تحملش آسان‌‎تر از زمانی است که با چنین اتفاقاتی مغلوب شود. ضمن اینکه من او را درک می‌کنم. البته روی نیمکت برزیل مربیانی بودند که حدود 2 هزار بازی را تجربه کرده بودند اما این چهارمین بازی مهم کواچ بود.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال در دیدار افتتاحیه بیستمین دوره مسابقات جام جهانی که بامداد امروز جمعه برگزار شد با نتیجه 3 بر یک موفق به شکست کراوسی شد. 

کد N333762

وبگردی