آفتاب

ایجاد رشته زیست فناوری مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد رشت

ایجاد رشته زیست فناوری مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد رشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: رشته زیست فناوری (بیوتکنولوژی) – میکروبی به رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اضافه شد.

دکترعلیرضا امیرتیموری در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت : با تصویب رشته زیست فناوری(بیوتکنولوژی)- میکروبی تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به 30 رشته رسید.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و مجوز سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و نیز تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری، با پذیرش دانشجو در رشته کارشناسی ارشد زیست فناوری(بیوتکنولوژی)- میکروبی موافقت شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تأکید کرد: این واحد دانشگاهی با توجه به پتانسیل‌های استان و ظرفیت‌های موجود در صدد توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی با توجه به نیازمندیهای استان و شهر خواهد بود و در همین راستا در جهت راه‌اندازی رشته‌های جدید اقداماتی صورت گرفت.

امیرتیموری خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت افتخار آن را دارد که با برخورداری از امکانات و پتانسیل‌های کم نظیر همچون کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز، کادر هیأت علمی مجرب، فضای آموزشی مناسب و دیگر امتیازات منطقه‌ای و استانی با داشتن شرایط ایده آل، در جهت ایجاد رشته‌های متعدد در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اقدام کند.

به گزارش ایسنا؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بالغ بر 11600 نفر دانشجو در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارد.

انتهای پیام

کد N333670

وبگردی