آفتاب

حاشیه‌های نشست خبری سرمربیان برزیل و کرواسی

حاشیه‌های نشست خبری سرمربیان برزیل و کرواسی

نشست خبری سرمربی دو تیم برزیل و کرواسی به محلی برای انتقاد کواچ از نیشیمورای آسیایی و همچنین پاسخ اسکولاری، صحبت‌های سرمربی کرواسی تبدیل شد.

به گزارش ایسنا پس از انتقاد شدید نیکو کواچ از داوری بازی برزیل مقابل کرواسی و دو بار استفاده او از کلمه مضحک یکی از خبرنگاران برزیل از اسکولاری خواست که به حرف‌های کواچ واکنش نشان دهد که اسکولاری هم با خنده‌ای جالب گفت: ما 5 بار قهرمان جهان بوده‌ایم. ما پله، رونالدو، ریوالدو، نیمار و... را داشته‌ و داریم.

البته به غیر از این مسئله یکی از موضوعات دیگری که مورد انتقاد خبرنگاران برزیلی قرار گرفت نمایش اسکار بود. آن‌ها دو بار از اسکولاری درباره اسکار پرسیدند که او هم به شدت از بازیکن جوان تیمش حمایت کرد.

از نشست خبری سرمربیان دو تیم استقبال چشمگیری شده بود اما به دلیل کمبود صندلی تنها رسانه‌هایی که از سوی فیفا مجوز دریافت کرده بودند، توانستند در نشست خبری شرکت کنند.

نشست خبری امروز به صورت همزمان به سه زبان انگلیسی، پرتغالی و کروات ترجمه شد. اما بیشتر خبرنگاران سوال‌های خود را به انگلیسی از سرمربیان دو تیم پرسیدند. جالب اینکه اسکولاری و کواچ پس از شنیدن سوال‌ها به زبان انگلیسی ترجیح می‌دادند به زبان مادری خود پاسخ سوال انگلیسی خبرنگاران را بدهند.

انتهای پیام

کد N333490

وبگردی