آفتاب

اسکولاری: تصمیم‌های داور در نتیجه تاثیر نداشت

اسکولاری: تصمیم‌های داور در نتیجه تاثیر نداشت

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل می‌گوید عملکرد داور ژاپنی بازی افتتاحیه جام جهانی تاثیری در نتیجه به دست آمده نداشته است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از برزیل، لوئیز فیلیپه اسکولاری ابتدا درباره صحنه پنالتی که مورد سوال خبرنگاران بود گفت: میلیون‌ها نفر در سراسر جهان صحنه پنالتی را دیدند و داور هم یکی از آن‌ها بود. من هم فکر می‌کنم پنالتی درست بود.


وی ادامه داد: همه بازیکنان ما کامل بودند و توانستند بازی باخته را با برد عوض کنند.




اسکولاری درباره جو ورزشگاه گفت: فشاری که تماشاگران وارد می‌کنند فقط به حریفان نیست بلکه به تیم میزبان نیز فشار وارد می‌شود. البته باید بگویم که تماشاگران ما امروز خارق‌العاده بودند و جو فوق‌العاده‌ای را در ورزشگاه ایجاد کردند. امیدوارم تیم من در ادامه رقابت‌ها نیز عملکرد خوبی داشته باشد و هواداران همانند امروز به خوبی از تیم کشورشان حمایت کنند.




سرمربی برزیل در پاسخ به سوالی درباره اعتراض شدید کواچ به عملکرد تیم داوری گفت: من نمی‌توانم درباره این مسئله صحبت کنم و اساسا کار من نیست که عملکرد داوران را آنالیز کنم. نظر شخصی من این است که عملکرد داور تاثیری در نتیجه بازی نداشت.




وی درباره عملکرد فنی شاگردانش گفت:‌ما در این بازی کیفیت بالایی را از خودمان نشان دادیم. خیلی سخت است که تماشاگران شما در ورزشگاه باشند و انتظار پیروزی شما را داشته باشند اما گل برتری را تیم حریف به ثمر برساند و شما بخواهید مقابل هواداران خود به بازی برگردید. اما تیم من این کار را امروز به خوبی انجام داد.




سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل در مورد عملکرد اسکار که گل سوم سلسائو را در این بازی به ثمر رساند گفت: اسکار بازیکن خوب و کاملی است و در این دیدار نیز توانست کیفیت واقعی خودش را به نمایش بگذارد. البته باید از تماشاگران هم بار دیگر تشکر کنم که به ما کمک کردند که به بازی برگردیم. آنها فوق العاده بودند و جو عالی در ورزشگاه به وجود آورده بودند.




اسکولاری در پاسخ به این سوال که آیا در بازی بعدی تیمش به ترکیب دست خواهد زد، گفت:‌ما امروز در سطح جام جهانی بازی کردیم. بازی ما برابر کرواسی نسبت به سایر دیدارهای اول ما در ادوار مختلف جام جهانی خیلی خوب بود. تیم ما جوان است. بعد از گلی که دریافت کردیم به دلیل سن پایین فشار بسیار زیادی به تیم وارد شد. من از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی باید از آنها راضی باشم. فکر نمی‌کنم برای بازی بعد مشکل خاصی داشته باشیم.




وی در باره کارت‌های زرد نیمار و گوستاو هم گفت: ما باید تمام تمرکزمان را بر پیروزی و صعود به دور بعد بگذاریم. با سه امتیاز بازی بعد می‌توانیم صعودمان را قطعی کنیم. برای رسیدن به هدف خود بازیکنان ما ممکن است مجبور به خطا شوند و کارت زرد دریافت کنند.




انتهای پیام




کد N333487

وبگردی