آفتاب

بختیار رحمانی: همین که اینجا هستم از کادر فنی ممنونم/نکونام گفت انگیزه ات را از دست نده

بختیار رحمانی: همین که اینجا هستم از کادر فنی ممنونم/نکونام گفت انگیزه ات را از دست نده

بختیار رحمانی پس از تمرین تیم ملی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او درباره بحث هایی که پیرامون انتقالش به استقلال شنیده می شود، گفت: «من با فولاد قرارداد دارم و تصمیم گرفته ام که اگر بتوانم فصل آینده در اروپا بازی کنم.» او ادامه داد: «خدا شاهد است که در اردوی تیم ملی به حرف هایی که درباره نقل و انتقالات زده می شود، اصلا توجهی نداریم.»

رحمانی درباره نیمکت نشینی اش در تیم ملی و همینطور قطعی شدن ترکیب ایران در بازی نیجریه گفت: «برای من مهم نیست که فیکس هستم یا نه. تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم در تیم باشم و همینطور به من بازی برسد. البته رقیب های زیادی چون دژاگه، شجاعی، حیدری و.. دارم که می توانند در منطقه ای که هستم، بازی کنند. اما من فقط کار خودم را می کنم و امیدوارم نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم. همین که جزو 23 نفر بودم خیلی خوب است و از کادر فنی ممنونم. قابلیت این را دارم که در آینده در دو سه جام بازی کنم.»

حمانی ادامه داد: «حتی جواد نکونام کایپتان تیم به بازیکنان گفت که اگر در بازی نیجریه در ترکیب نبودید، اصلا خودتان را نبازید و همیشه انگیزه داشته باشید چرا که موفقیت در جام جهانی زمانی حاصل می‌شود که همه بازیکنان آماده باشند.» 

4141

 

کد N333481

وبگردی