آفتاب
آخرین اخبار امنیتی عراق/

مالکی در گفتگوی تلفنی با روحانی : مردم عراق به زودی تروریستها را نابود خواهند کرد

مالکی در گفتگوی تلفنی با روحانی : مردم عراق به زودی تروریستها را نابود خواهند کرد

نخست وزیر عراق در تماس تلفنی با رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد بسیج ملت عراق از جمله عشایر در حمایت از ارتش توانست با عملیات تروریستی مقابله کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسله، دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با نوری المالکی نخست وزیر عراق درباره راههای مقابله با تروریسم بحث و تبادل نظر کرد.

مالکی با تشکر از حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از ملت و دولت عراق تاکید کرد بسیج مردم و عشایر عراق در حمایت از ارتش توانست با عملیات تروریستی مقابله کند و مردم عراق به زودی عراق را از وجود تروریستها پاکسازی خواهند کرد.

دکتر حسن روحانی در تماس تلفنی با مالکی تاکید کرد ملت و دولت ایران در کنار ملت و دولت عراق قرار دارند و دولت ایران تمام تلاشهای خود را در سطح بین المللی و منطقه ای برای مقابله با تروریستها انجام خواهد داد و هرگز به حامیان تروریستها اجازه نخواهد داد به امنیت و ثبات عراق از طریق صدور تروریسم به آن خدشه ای وارد کنند.

روحانی خاطر نشان کرد آیت الله سیستانی مرجع عالی شیعی که بر ضرورت مشارکت همه عراقیها در مقابله با تروریستها تاکید کرده است نقش مهمی در بسیج مردم عراق در مقابله با جنایات و عملیات کشتاری که تروریستها به راه انداخته اند، ایفا کرده است.

کد N333424

وبگردی