آفتاب

گزارش زنده ایسنا از حاشیه‌های دیدار افتتاحیه جام‌جهانی

گزارش زنده ایسنا از حاشیه‌های دیدار افتتاحیه جام‌جهانی

دیدار افتتاحیه جام جهانی بیستم از دقایقی دیگر در ورزشگاه کورینتیانس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از برزیل، دیدار افتتاحیه جام جهانی 2014 از ساعت 17 در ورزشگاه 68 هزار نفری کورینتیانس آغاز خواهد شد؛ دیداری که می‌تواند تب فوتبال را در سراسر جهان به بالاترین حد خود برساند.

خبرنگار ایسنا از این استادیوم به صورت لحظه به لحظه با ذکر ساعت محلی اتفاقات حاشیه‌ای بازی را گزارش می‌کند.

16: با به پایان رسیدن مراسم افتتاحیه، تلویزیون‌های بزرگ ورزشگاه تصاویری از رختکن تیمهای برزیل و کرواسی نشان داد که هنگام پخش تصویر پیراهن نیمار، صدای بسیار زیادی ورزشگاه را پر کرد.

16:15: سه دروازه‌بان تیم ملی برزیل، نخستین بازیکنان این جام بودند که به زمین چمن وارد شدند. تشویق هواداران تیم ملی برزیل صحنه‌های جالبی را در ورزشگاه به وجود آورد. چند دقیقه بعد دروازه‌بان‌های تیم ملی کرواسی هم به زمین آمدند اما وضعیت برخورد تماشاگران برای آنها متفاوت به سه دروازه‌بان برزیلی بود.

16:16: در حالی که پیش از این نگرانی‌هایی بابت آماده شدن ورزشگاه کورینتیانس مطرح شده بود اما این استادیوم با آمادگی کامل به استقبال جام بیستم رفت. زمین چمن این ورزشگاه در بهترین کیفیت ممکن است.

16:18: بازیکنان کرواسی در میان سوت‌های هواداران برزیلی وارد زمین چمن ورزشگاه شدند.

16:20: با ورود بازیکنان برزیل به زمین چند، اکثر هواداران زرد پوش از جای خود بلند شدند و با فریادهای کر کننده خود بازیکنان برزیل را تشویق کردند. بازیکنان برزیل هنگام ورود به زمین، دست‌های خود را به سمت آسمان بلند کردند. دیوید لوییس برای لحظاتی با دست‌های بلند کرده با خدا راز و نیاز کرد.

کد N333402

وبگردی