آفتاب
مصدومیت فائزی 24 ساعت قبل از بازی با برزیل

تلاش کواچ برای القای حس فراموشی به بازیکنان

تلاش کواچ برای القای حس فراموشی به بازیکنان

سرمربی تیم ملی والیبال در نشست خبری پیش از آغاز هفته چهارم لیگ جهانی گفت: متاسفانه مصدومیت فائزی موجب شده تا با تغییرات کمی به مصاف برزیل برویم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خبری خود پیش از شروع یک مسابقه رسمی در تهران اظهار کرد: فکر می‌کنم که نمی‌توان درباره تیم برزیل چیزی گفت. برزیل یکی از تیم‌های قدرتمند والیبال جهان است و همه آن را می‌شناسند. آن‌ها خوب بازی می‌کنند و سال‌هاست که در والیبال جهان مطرح هستند. بازی با این تیم آسان نیست. بویژه اینکه ما یک تغییر هم نسبت به بازی قبل خواهیم داشت و سامان فائزی متاسفانه دچار شکستگی از ناحیه دست شد و به جای او مجبوریم در پست سرعتی تنها از عادل غلامی بهره ببریم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال حضور فرهاد ظریف در بازی با برزیل گفت: خوشبختانه ظریف در حال حاضر با تیم ملی تمرین می‌کند. شرایط او بهتر شده اما همچنان قدری مشکل از ناحیه کتف دارد. امیدوار هستیم که در بازی با ایتالیا از وجود او بهره ببریم و با تلاش زیاد به نتیجه مطلوبی برسیم.

کواچ همچنین در پاسخ به پرسشی درباره عملکرد کادر فنی در حوزه مسائل روانی بعد از برد هفته گذشته این تیم اظهار کرد: بعد از اینکه برزیل را در خانه شکست دادیم تلاش زیادی کردم تا به بازیکنان بگویم آن یک مسابقه تمام شده و حالا باید برای بازی‌های بعد آماده شویم. نباید به فکر آن یک برد باشیم. اما به هر حال نمی‌توان هم انتظار داشت که بازیکنان والیبال ایران پیروزی مقابل برزیل را کاملا فراموش کنند. ما باید در کادر فنی این موضوع را از نظر روانی مدیریت کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان با اشاره به عملکرد تیم ملی در سه هفته نخست لیگ جهانی والیبال و بازی برابر تیم‌های ایتالیا و برزیل گفت: خوشبختانه نسبت به بازی اول تغییرات کوچکی در سرویس داشتیم تلاش می‌کنیم که بهتر از این شویم و بیشتر روی سرویس‌های پرشی موجی کار کنیم. از سعید معروف هم خواسته‌ام که در بازی مقابل برزیل بیشتر روی سرعت کار کند و همه انتظارم از تیم ملی برآورده نشده است و امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر کار کنیم.

انتهای پیام

کد N333290

وبگردی