آفتاب
صبح امروز نجام شد

تجدید میثاق وزیر و مدیران وزارت اطلاعات با امام (ره) و رهبری

تجدید میثاق وزیر و مدیران وزارت اطلاعات با امام (ره) و رهبری

در آستانه میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)، وزیر، قائم مقام، معاونان و مشاوران وزارت اطلاعات با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، وزیر و مدیران ارشد وزارت اطلاعات با استقبال رسمی یادگار امام حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) حضور یافتند و به نمایندگی از طرف سربازان گمنام امام زمان(عج) با اهداء گل و نثار فاتحه با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.

پس از برگزاری نماز جماعت، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات ضمن تبریک ولادت امام زمان(عج) گفت: ما آمده‌ایم تا با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تجدید عهد پیمان کرده و اعلام کنیم که ما با جان و دل این راه را طی خواهیم کرد.

وی افزود: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بر مبنای ارزش‌های الهی و بر اساس رهنمودهای امام(ره) و مقام معظم رهبری به عنوان یک تشکیلات ارزش‌محور و شرع‌محور شکل گرفت.

وزیر اطلاعات در ادامه گفت: امام خمینی(ره) به ما یاد دادند تا توان خود را در مقابله با دشمنان قرار دهیم و مشاور امین مسئولان باشیم. سعی ما بر این است که هزینه‌های تأمین امنیت را به حداقل برسانیم. وزارت اطلاعات کم‌هزینه‌ترین سازمان اطلاعاتی در جهان است؛ چراکه یک سازمان مردمی بوده و ما امروزه اطلاعات 70 میلیونی داریم همانگونه که در زمان امام خمینی(ره) اطلاعات 36 میلیونی داشتیم.

علوی اضافه کرد: مردم با یک احساس دلبستگی به نظام، تعامل خوبی با دستگاه‌های اطلاعاتی دارند و داوطلبانه اطلاعات خود را در اختیار وزارت اطلاعات می‌گذارند. قدرت کاری وزارت اطلاعات سخت‌افزاری نیست و الحمدلله امروزه نیروهای این وزارت از توان بالای علمی دانشگاهی و حوزی برخوردار است. تعداد قابل توجهی از نیروهای ما علاوه بر داشتن توان و تجربه بسیار مفید فنی و تخصصی، دارای مدرک دکتری، فوق لیسانس و درس خارج حوزه بوده و در مواجه با مشکلات امنیتی با راهکارهای علمی کار اطلاعاتی را پیش می‌برند و به جای پرداختن به معلول‌ها، توجه به علت‌ها در اولویت کاری قرار دارد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه "مجاهدت‌های خاموش و خالصانه سربازان گمنام امام زمان(عج) منجر به یک احساس امنیت خوب در بین مردم شده است"، اظهار کرد: طی مدتی که من توفیق خدمت در این وزارت را داشتم، چالش‌های امنیتی با کمترین هزینه مدیریت شده است. اقوام مختلف در کشور از جمله اعراب خوزستان نظام را از خود دانسته و در حفظ امنیت کشور تلاش کرده و خود را در تامین امنیت شریک می‌دانند. احساس می‌کنم با ادامه این روند ضمن جلب رضایت حضرت ولی عصر(عج)، شادی روح امام(ره) لبخند رضایت مقام معظم رهبری را پیش رو خواهیم داشت.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی ضمن تبریک روز سرباز گمنام امام زمان(عج) و ابراز خوشحالی از حضور وزیر و مدیران عالی وزارت اطلاعات در مرقد امام(ره)، با نثار فاتحه یاد امام رضوان‌الله تعالی علیه، شهدای انقلاب به ویژه شهدای وزارت اطلاعات را گرامی داشت و گفت: با زحمات امام (ره) و اهداء خون شهدا و تلاش‌های بسیار امروزه جمهوری اسلامی ایران ام‌القرای کشورهای اسلامی است.

وی ادامه داد: با توجه به آیات و روایات این ام‌القرا باید چهار ویژگی داشته باشد که عبارتند از طاهر و پاک بودن، ایمن بودن، وسعت رزق برای مردم و گرایش قلوب مردم به سوی او. ایجاد امنیت از صفات خداوند متعال است. الحمدلله شما اعتماد مردم و رهبری را جلب کرده‌اید مراقب باشید همیشه شما تحلیل واقعی خود را ارائه دهید.

سیدحسن خمینی در پایان این دیدار، برای سربازان گمنام امام زمان(عج) آرزوی توفیق و موفقیت کرد.

انتهای پیام

کد N333229

وبگردی