آفتاب
رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور:

روابط عمومی استانداری ها رابط مسوولان و مردم باشند

روابط عمومی استانداری ها رابط مسوولان و مردم باشند

تهران - ایرنا - رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با تاکید بر اینکه اساس کار روابط عمومی بر پایه هنر است، گفت: روابط عمومی استانداری ها با توجه به خط مشی اعتدال در دولت «تدبیر و امید» باید رابط مسوولان و مردم باشند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «روح الله جمعه ای» در اولین هم اندیشی مدیران روابط عمومی استانداری های سراسر کشور، با اشاره به اینکه امروزه نگرش های روابط عمومی تغییر کرده، افزود: با توجه به عصر ارتباطات، تک تک سلول های جامعه هرکدام یک روابط عمومی شده اند و با نگاه قدیمی دیگر روابط عمومی معنا ندارد و باید نگاه خود را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: سایت اطلاع رسانی، سیستم پیامک ابزارهای و سیستم های نوین اطلاع رسانی هستند که باید بوسیله آنها پیام خود را در جهت اقناع افکار عمومی منتقل کنیم، بزرگترین هدف ما اقناع مخاطبین و افکار عمومی است و این رسالت افکار عمومی است.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور افزود: اساس کار روابط عمومی بر پایه هنر است، یک هنرمند، فکری آزاد و پرتلاطم دارد، برای اینکه بهترین زوایا را در نظر می گیرد.

به گفته جمعه ای، ارتباط با عموم مردم و رسانه ها به عنوان خواص به هیچوجه در قالب دستورالعمل و بخش نامه نمی گنجد، این یک هنر است و با تمام نشریات، خبرگزاریها و رسانه ها یکسان هستیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور گفت: آنچه کارهای تشکیلاتی را ایجاد می کند و قوام می دهد در وادی اعتدال صورت می گیرد، مانند اینکه مردم در انتخابات سال گذشته اعتدال را پیش گرفتند و متعهد شدیم با حضور در دولت در چارچوب گفتمان و قواعد این دولت حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه باید از حلقه مصوبات و وظایف بخشنامه ای و تکالیف ابلاغی خارج شویم و به هنر خود رجوع کنیم که قطعا نتایج ملموسی خواهد داد، ادامه داد: باید با هنرمندی خود، فرصت های مناسبی برای اطلاع رسانی از عملکرد مطلوب و خدمت رسانی مسوولان دولت به مردم انعکاس دهیم.

جمعه ای با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات سال گذشته به درستی رویه اعتدال را انتخاب کردند و ما هم باید بنا به خواست آنها در چهارچوب گفتمان اعتدال حرکت کنیم، گفت: اصول بنیادین دولت «تدبیر و امید» منطبق بر اصول انقلاب و ولایت مطلقه فقیه است.

فراهنگ ** 9303 ** 1071
کد N333197

وبگردی