آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل

نظر وین رونی درباره کریستیانو؛ رونالدو فقط به دنبال موفقیت فردی است

نظر وین رونی درباره کریستیانو؛ رونالدو فقط به دنبال موفقیت فردی است

بازیکن خط حمله تیم ملی فوتبال انگلستان در اظهار نظری جالب تأکید کرده که کریستیانو رونالدو فقط به دنبال موفقیت فردی است ولی برای رونی موفقیت تیم ملی انگلستان در جام جهانی 2014 برزیل مهم است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، وین رونی بازیکن خط حمله تیم فوتبال انگلستان در جام جهانی 2014 برزیل گفته که به فکر موفقیت فردی در جام جهانی به مانند کریستیانو رونالدو نیست اما به سمت افتخارآفرینی برای کشورش در جام جهانی خیز گرفته است.

به گفته وین رونی، او می‌خواهد با تیم ملی فوتبال انگلستان قهرمان جام جهانی 2014 برزیل بشود و تمایلی به این ندارد که تنها به عنوان برترین بازیکن جام جهانی در جهان معرفی شود ولی موفقیت تیمی در جام نداشته باشد. رونی لذت موفقیت با هم‌ تیمی‌های خود را بیشتر از موفقیت فردی دوست دارد.

رونی گفته: من بازیکنی مثل کریستیانو رونالدو نیستم. او دوست دارد به موفقیت فردی برسد و شما هم از رسیدن او به این موقعیت خوشحال می‌شوید. اما برای من وضعیت بالاتری ارزشمندتر است و آن موفقیت گروهی است. شما می‌بینید که رونالدو چگونه رفتار می‌کند، او فقط به فکر لحظات خودش است.

بازیکن خط حمله تیم ملی فوتبال انگلستان تأکید کرده: برای من مهم است که به همراه تیم جام‌های مختلف را برنده شویم. من سال 2010 بازیکن برتر پی‌اف‌ای شدم اما این موضوع اصلا برایم قابل قیاس و لذت‌ بخش‌تر از قهرمانی با تیم منچستر یونایتد نبود.

رونی خطاب به رسانه‌ها و خبرنگاران هم گفته که شاید مواقعی شما من را تحت فشار زیادی قرار ‌می‌دهید و من هم سعی می‌کنم به این فشارها پاسخ بدهم، اما این بار زمان چنین کاری نیست و من هم آن را انجام نمی‌دهم. هدف من این است که تلاش کنم زیرا جام جهانی برای من خیلی هیجان‌انگیز است. می‌خواهم تلاش زیادی را به همراه جوان‌ها داشته باشم و واقعا باور دارم که عملکرد خوبی در جام جهانی 2014 خواهیم داشت.

کد N333107

وبگردی