آفتاب
در «جشن انتظار و امید»

روحانی: «انتظار» بدون تحرک، جانسوز و جانکاه است

روحانی: «انتظار» بدون تحرک، جانسوز و جانکاه است

رئیس‌جمهور گفت: در زمان انتخابات عده‌ای به من می‌گفتند چرا به صحنه‌ای آمده‌ای و ثبت‌نام کرده‌ای؟ مگر نمی‌دانی مکانیزم صندوق رأی چگونه است؟ ولی شور،‌ نشاط‌ و حضور مردم و سخن تاریخی رهبری چنان فضایی ایجاد کرد که گویی آن روزهای خرداد، روزهای دیگری است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم «جشن انتظار و امید» که صبح امروز با حضور نمایندگان اقشار مختلف مردم به مناسبت میلاد امام زمان(عج) و همزمانی با سالگرد انتخابات 24 خرداد برگزار شد، افزود: ما منتظریم؛ منتظر روزی که امام زمان(عج) بیاید و افراط‌ها را برای همیشه پایان دهد و پرچم اعتدال، عدالت و پیشرفت و رفاه و بهبود زندگی مردم را برافراشته کند.

وی ادامه داد: ما همه منتظر روز موعودیم و امیدواریم؛ البته منتظری که گوشه‌ای بنشیند و زانوی غم بغل بگیرد و تحرکی نداشته باشد، انتظارش جانسوز و جانکاه خواهد بود اما منتظری که تلاش می‌کند و زمینه را برای حضور همه آن وعده‌های آسمانی و شرایط را برای عدل و عدالت و انصاف آماده می‌کند، انتظارش امیدبخش است و به جامعه نشاط می‌دهد.

روحانی با مورد توجه قرار دادن آنچه در برهه زمانی انتخابات 24 خرداد سال 92 گذشت، گفت: عده‌ای به من می‌گفتند تو چرا به صحنه‌ای آمده‌ای و ثبت‌نام کرده‌ای؟ مگر کشور را نمی‌شناسی و نمی‌دانی مکانیزم صندوق رأی چگونه است؟ با این وجود شور،‌ نشاط‌ و حضور مردم و آن سخن تاریخی رهبر که گفتند صندوق رأی، حق‌الناس است، آنچنان فضایی در کشور ایجاد کرد که گویی آن روزهای خرداد، روزهای دیگری است و نشاط و امید در کنار صندوق‌های رأی آمده است.

ادامه دارد...

کد N332827

وبگردی