آفتاب

پیام آیت‌الله‌العظمی موسوی‌اردبیلی در پی وقایع اخیر عراق

پیام آیت‌الله‌العظمی موسوی‌اردبیلی در پی وقایع اخیر عراق

آیت‌الله العظمی موسوی‌اردبیلی در پی وقایع اخیر عراق پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فاجعه هجوم ددمنشانه تروریست‎ها به خانمان و شهر و دیار مسلمانان و کشته و مجروح و آواره شدن مردم بی‎دفاع در عراق عزیز تأسف و نگرانی و درد و دریغ را در جان هر آزاده‎ای برمی‎انگیزد.

مردم ستیزانی که پس از برگزاری انتخابات و اعلام رای مردم شریف عراق هجوم و تخریب و خون‎ریزی را توسعه داده‎اند از سوی دشمنان امت اسلام و کوردلانی حمایت می‎شوند که آسایش و برادری و وحدت مسلمانان را فدای منافع و مطامع خود می‎کنند. تروریسم در همه اشکال آن و در هر کجای عالم، در اسلام محکوم و مردود است. هر کشور و یا گروهی که برای تروریست‎ها تدارکات تسلیحاتی و مالی فراهم می‎آورد خود را در مقابل باور دینی و ملی مردم مسلمان اعم از شیعه و سنی قرار می‎دهد.

حمایت از عراق در مقابله با تروریستی وظیفه و مسئولیت آحاد مسلمانان است. مسلمانان بیدار می‎دانند که پشت پرده این جنایات دشمنان اسلام هستند و اصلی‎ترین هدف آنان ایجاد تفرقه بین مسلمانان و برافروختن جنگ میان برادران است. بر همه دولت ها و قدرت های اسلامی است که با قدرت و قوت از مردم بی‌پناه در برابر این تروریست های خونریز دفاع کنند. از همه مسلمانان درخواست دارم با بیداری، هوشیاری و تضرع به درگاه الهی برای خلاصی از این دشمنان دعا کنند و از درگاه خداوند واحد مقتدر ذو انتقام، عزت و نصرت اسلامیان و نابودی دشمنان را عاجزانه مسألت دارم.

سید عبدالکریم موسوی اردبیلی

سیزدهم شعبان المعظم 1435 »

انتهای پیام

کد N332793

وبگردی