آفتاب

حضور رئیس جمهور در جشن امید و انتظار/شعارهای متفاوت مجری برنامه و حاضرین

حضور رئیس جمهور در جشن امید و انتظار/شعارهای متفاوت مجری برنامه و حاضرین

جشن" انتظار و امید " به مناسبت تقارن میلاد آخرین منجی بشریت و اولین سالروز تحقق حماسه سیاسی مورد انتظار رهبر فرزانه انقلاب، با حضور رییس دولت تدبیر و امید و جمع پرشوری از حامیان و هواداران دولت آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاين، در این مراسم که به همت نهادهای مردمی حامی دولت تدبیر و امید در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می شود، شماری از اعضای دولت، فعالان سیاسی و اجتماعی، هنرمندان سینما، جمع قابل توجهی از هموطنان اقلیت های مذهبی و هزاران تن از حامیان دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید حضور دارند.
بانیان این مراسم در بخشی از دعوتنامه خود گفته اند "بر آنیم تا در سرزمینی که به یاد آخرین منجی بشریت ، برمزار شهیدانش لاله می روید، میثاق بندیم که با امید بکوشیم و با تدبیر بسازیم تا روز آمدنش، شرمسار نکرده های دوران انتظار نباشیم".

پيش سخنان رئيس جمهور برخي از چهره ها به نمايندگي از اقشار مختلف سخنراني کردند. وحيد عابديني به نمايندگي از دانشجويان، همسر اولين خلبان شهيد صالحي، محمد  هاشمي استاد حقوق،  ساعد باقري شاعر ،  خلبان امام از فرانسه به ايران و حجت الاسلام و المسلمين  نقويان از سخنرانان اين مراسم بودند

همچنين در اين مراسم علاوه بر مولودي خواني ، گروه چارتار نيز به اجراي برنامه پرداختند. شرکت کنندگان در اين جشن شعارهايي در حمايت از دولت سر مي دادند و بر مطالبات خود در پيش از انتخابات تاکيد مي کردند. مجري برنامه شعار داد که "پارسال اگه بنفش بوديم امسال قرمز و سفيد و سبزيم". 

همچنين برخي از حاضرين شعار براي رفع حصر دادند.اين برنامه همچنان ادامه دارد.


2929

کد N332738

وبگردی