آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

سیدجلال حسینی: تمرکز بازیکنان روی دیدار با نیجریه است

سیدجلال حسینی: تمرکز بازیکنان روی دیدار با نیجریه است

مدافع تیم ملی ایران با اشاره به آخرین وضعیت این تیم پیش از حضور در جام جهانی گفت: شرایط خوب است و تمرکز بازیکنان روی دیدار با نیجریه است و بعد از آن به دیدار با آرژانتین فکر می کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از شهر سائوپائولو برزیل، سیدجلال حسینی که پس از تمرین عصر چهارشنبه تیم ملی در محل سالن کنفرانس کمپ کورینتیانس با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: تمرین خیلی خوبی را پشت سرگذاشتیم و همه بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردارند.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به شرایط تمرینی تیم ملی به نظر می رسد شما در ترکیب اصلی تیم ملی باشید گفت: همه بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار دارند و تا روز بازی مشخص نیست که چه بازیکنانی در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند.

حسینی در پاسخ به این پرسش خبرنگار برزیلی که چه چیزی می خواهید که آرژانتین را شکست دهید گفت: این سوال را خیلی ها از ما می پرسند. اما تمرکز ما روی بازی با نیجریه است. باید ما ابتدا به این بازی برسیم و بعد از آن در مورد دیدار با آرژانتین صحبت کنیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در مورد یارگیری در دیدارهای پیش رو گفت: ما تمرکزمان روی دفاع تیمی است و به بازیکن خاصی فکر نمی کنیم. در طول تمرینات هم روی دفاع تیمی کار کرده ایم و خیلی به دنبال این نیستیم که به فکر دفاع تک نفری باشیم.

حسینی در مورد شرایط تمرینی تیم ملی گفت: ما روزهای خوبی را پشت سرگذاشته ایم و حمایت رسانه ها باعث شد با آرامش کارمان را دنبال کنیم. بازی با ترینیداد توانستیم کارهایی که مد نظرمان بود را به خوبی انجام دهیم. حمایت رسانه ها هم باعث شد بی حاشیه ترین روزها را داشته باشیم و منتظر دیدار با نیجریه هستیم.

کد N332229

وبگردی