آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

تدابیر شدید امنیتی برای تیم ملی فوتبال ایران/ هلی‌کوپترها هم به کمک آمدند!

تدابیر شدید امنیتی برای تیم ملی فوتبال ایران/ هلی‌کوپترها هم به کمک آمدند!

تیم ملی فوتبال ایران در حالی روزهای پایانی تمرینات خود برای حضور در بیستمین دوره جام‌جهانی را در شهر سائوپائولو پیگیری می‌کند که تدابیر امنیتی نسبت به روزهای گذشته بیشتر شده و زمانی که بازیکنان قصد دارند برای تمرینات راهی کمپ شوند، چند اتومبیل پلیس و دو هلی‌کوپتر اتوبوس حامی بازیکنان تیم ملی را تا رسیدن به محل تمرین همراهی می‌کنند تا اتفاق ناخواسته‌ای و غیرمترقبه‌ای برای ملی‌پوشان ایران روی ندهد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، تیم ملی فوتبال ایران که باید روز 26 خرداد در اولین دیدار خود در بیستمین دوره جام جهانی به مصاف نیجریه برود، آخرین مراحل تمرینات خود را در کمپ اختصاصی باشگاه کورینتیانس زیر نظر کارلوس کی روش پیگیری می کند. این تمرینات از روز چهارشنبه وارد مرحله تازه ای شد و برنامه های تاکتیکی فشرده در دستور کار ملی پوشان قرار گرفت.

شاگردان کارلوس کی روش در شرایطی تمریناتشان را را پیگیری می کنند که تدابیر امنیتی نسبت به روزهای گذشته اطراف هتل تیم ملی بیشتر شده است و بازیکنان برای رفت و آمد با شرایط خاصی مواجه شده اند. زمانی که تیم ملی ایران قصد دارد هتل " سزار پارک " را برای انجام تمرینات ترک کند، تدابیر امنیتی ویژه ای برای محافظت از آنها در نظر گرفته شده است.

در حالی که از روزهای ابتدایی حضور تیم ملی در شهر سائوپائولو تدابیر امنیتی وجود داشت، اما طی روزهای گذشته و با توجه به نزدیک شدن به زمان شروع مسابقات این تدابیر بیشتر از گذشته شده به گونه ای که چندین اتومبیل پلیس و نیروهای امنیتی تیم ملی را تا رسیدن به محل تمرین همراهی می کنند. ضمن اینکه دو فروند هلی کوپتر نیز در موازات حرکت تیم ملی به سمت کمپ محل تمرین از هوا اتوبوس ملی پوشان ایران را همراهی می کند.

کد N332203

وبگردی