آفتاب

رحمان احمدی: مسی تمام تیم آرژانتین نیست / مشکل گلزنی نداریم

رحمان احمدی: مسی تمام تیم آرژانتین نیست / مشکل گلزنی نداریم

رحمان احمدی دروازه بان تیم ملی ایران در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وی در این باره گفت: در ابتدا حضور خبرنگاران ایرانی را به برزیل خوش آمد می گویم.
احمدی در ادامه گفت: شروع کار خود را با بازی دوستانه مقابل گینه آغاز کردیم. پس از یک وقفه کوتاه راهی آفریقای جنوبی شدیم و به دنبال آن در اردوی اتریش سه بازی دوستانه انجام دادیم. کارلوس کی روش دید وسیعی نسبت به بازیکنان افریقایی و همچنین تیم نیجریه دارد. تمرینات بدنسازی سختی در این اردو انجام دادیم و امیدوارم در بازی برابر نیجریه مزد زحمات خود را بگیریم. بازی خیلی سختی است و امیدوارم بهترین امتیاز را از این بازی بگیریم.
دروازه بان تیم ملی در پاسخ به این سوال که وی به عنوان دروازه بان ایران باید مقابل مسی قرار بگیرد گفت: نه فقط مقابل مسی بلکه مقابل تیم ملی آرژانتین باید بازی کنیم. معتقدم مسی تمامی تیم آرژانتین نیست. تیم ملی ایران سه دروازه بان خوب دارد و هرکدام از ما سه نفر، درون دروازه ایران بایستیم وظیفه داریم با تمام وجود از دروازه ایران حراست و محافظت کنیم؛ رقابت ما سالم و ورزشی است.
احمدی در پاسخ به این سوال که برای اصحاب رسانه هنوز شبهه و شکی زیادی است که چه کسی به عنوان دروازه بان ایران است گفت: ما سه دروازه بان خوب و آماده هستیم و این نظر سرمربی است که چه کسی بازی کند و در واقع او تعیین می کند که چه کسی در دروازه ایران باشد. هر کدام از ما باشیم تمام تلاشمان را می کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.
وی در پایان درباره اینکه تیم ایران مشکل گلزنی دارد و اینکه تمام بازیکنان در اردوی افریقای جنوبی حضور نداشتند گفت: از اینکه همه بازیکنان در اردوی اول نبودند برمی گردد به اینکه بعضی از بازیکنان لژیونر و همچنین بازیکنان داخل ایران درگیر مسابقات باشگاهی خود یا لیگ قهرمانان آسیا بودند ولی بعد از اینکه به تیم اضافه شدند و با تمرینات سخت بدنسازی خود را با تیم هماهنگ کردند. ما در اردوی افریقای جنوبی سه دیدار دوستانه برگزار کردیم و در آن بازی‌ها 5 یا 6 گل نیز زدیم. در اردوی اتریش سبک بازی‌ها طوری بود که بیشتر تمرکزمان در دفاع بود ولی مشکل گلزنی نداریم. تمرکز ما بیشتر روی آماده‌سازی فیزیکی بود و کادر فنی تیم هم روی این موضوع تأکید بیشتری داشته است.
43 43

کد N332188

وبگردی