آفتاب
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان

آموزش-تولید-بازاریابی –فروش در اولویت برنامه ها است

آموزش-تولید-بازاریابی –فروش در اولویت برنامه ها است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان با اشاره به کاهش شدیدی بودجه و اعتبارات گفت: وظیفه سنگینی در توسعه و ترویج آموزش های فنی و مهارتی برعهده داریم.

مسئول آموزش های مهارتی استان در جلسه شورای اداری آموزشی ششم امرداد گفت: اجرای سیاست آموزش-تولید-بازاریابی و فروش از اولویت برنامه های آموزش فنی و حرفه ای است.

به گزارش ایلناازکرمان ابراهیمی نژاد با اشاره به اینکه در نظام اداری و بحث تکریم ارباب رجوع همه باید شان و جایگاه خود را بدانند تصریح کرد: اگر همه وظایف و مسئولیت های خود در انجام کار بصورت مفید و موثر را به خوبی انجام دهند مشکلی نخواهیم داشت.

در ادامه افشین شهرکی معاون فنی و آموزشی این اداره کل نیز آموزش براساس نیازسنجی و برای اشتغال را از اهداف اصلی آموزش فنی و حرفه ای ذکر کرد و افزود: جابجایی و انتقا ل آموزش از منطقه اشباع شده به سایر مناطق در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: جذب و نگهداشت کاراموز و سپس ارتقای کیفیت آموزش ها امروز یک چالش است و باید در اولویت برنامه های روسای مراکز باشد.

جهانگیری معاون اداری و مالی آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان نیز گفت: بازنگری در اجرای آموزش ها، بکارگیری سیاست های تشویقی و تنبیهی و گسترش ارتباطات با نهادهای ذیربط برای گسترش آموزش های مهارتی را از دیگر برنامه های این اداره کل ذکر کرد.

گفتنی است:در این مراسم روسای مراکز نیز با بیان مسائل و مشکلات موجود حل مشکلات جذب مربیان حق التدریس، افزایش اعتبارات و مواد مصرفی، تامین خودرو، حمایت بیشتر مسئولین استانی و شهرستان را از آموزش های فنی و حرفه ای خواستار شدند.

کد N331992

وبگردی