آفتاب

شهر تکریت به تصرف "داعش" درآمد/ یک فرودگاه در صلاح الدین اشغال شد

شهر تکریت به تصرف "داعش" درآمد/ یک فرودگاه در صلاح الدین اشغال شد

گروه‌های تروریستی پس از کنترل شهر موصل در استان نینوا، امروز شهر تکریت را کاملا به تصرف خود در آوردند.همچنین رسانه ها خبر از تصرف یک فرودگاه در صلاح الدین خبر دادند.

تسنیم به نقل  پایگاه خبری المسلّه نزدیک به دولت مالکی گزارش داد؛ گروه‌های تروریستی وابسته به دولت اسلامی در عراق و شام "داعش" شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین را به تصرف خود در آوردند.

بر اساس این گزارش، پخش برنامه‌های شبکه تلویزیونی صلاح الدین در شهر تکریت بعد از سقوط این شهر از سوی داعش متوقف شد.

منابع امنیتی در ادامه اعلام کردند: نیروهای وابسته به داعش بعد از درگیری گسترده با نظامیان ارتش عراق در مرکز این شهر موفق شدند کنترل این شهر را به صورت کامل به دست گیرند.

منابع امنیتی عراق اعلام کردند: نیروهای وابسته به دولت اسلامی در عراق و شام داعش موفق شدند ضمن کنترل کامل شهر تکریت بر پادگان نظامی ارتش عراق در منطقه الضلوعیه در جنوب این شهر سلطه و کنترل یابند.

پیشتر منابع خبری از تصرف فرودگاه الضلوعیه از سوی نیروهای داعش در شهر تکریت خبر داده بودند.

این منبع در خبری دیگر اعلام کرد: گروه های تروریستی وابسته به دولت اسلامی در عراق و شام فرودگاه الظلوعیه استان صلاح الدین در شمال عراق را اشغال کرد.

گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش روز گذشته با حمله به استان نینوا، کنترل شهر موصل در این استان را در دست گرفت و سپس به‌سمت استان صلاح‌الدین در عراق سرازیر شده و بخش‌هایی از آن را به اشغال خود درآورد.

23261

کد N331933

وبگردی