آفتاب
لیونل مسی مطرح کرد:

یاد گرفتم اشتباهاتم را تکرار نکنم/ برای فتح جام‌جهانی می‌جنگیم

یاد گرفتم اشتباهاتم را تکرار نکنم/ برای فتح جام‌جهانی می‌جنگیم

ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین با بیان اینکه به اشتباهاتش در گذشته آگاهی کامل دارد، تاکید کرد: امروز یاد گرفته‌ام در جام جهانی ،2014 اشتباهات گذشته را تکرار نکنم.

به گزارش خبرگزاری اعزامی مهر به برزیل، لیونل مسی در گفتگویی از اشتیاق خود برای جام جهانی 2014 سخن به میان آورد و تاکید کرد: ما یک گروه منسجم هستیم که برای فتح جام‌جهانی می‌جنگیم. همه تیم اشتیاق زیادی برای این کار دارند و خودم از اشتباهات گذشته با خبر هستم تا آنها را تکرار نکنم.

وی که با تلویزیون "دپور" گفتگو می‌کرد، در بخش دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: من نسبت به قدرت تیم خودمان شک ندارم. ما به اندازه کافی در گذشته عناوین را از دست داده‌ایم و دیگر فرصتی برای تکرار اشتباه باقی نمانده است.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین در این گفتگو از کارهایی که باید در این جام انجام دهد سخن گفت و خاطرنشان کرد که رویارویی با نیمار در دیدار پایانی جام برای وی رویایی خواهد بود، هر چند تیم‌های زیادی وجود دارند که از شانس حضور در بازی پایانی را برخوردار هستند.

وی نخستین تجربه خود در جام جهانی 2006 را زیبا دانست و تصریح کرد: در آن سال حذف تیم ما عادلانه نبود چونکه بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشته بودیم. البته آن شکست‌ها برای من تلخ نیست.

مسی درباره همکاری با مارادونا در جام جهانی 2014 گفت: ما در کنار یکدیگر به خوبی کار کردیم. او از راه‌های مختلف برای ایجاد ارتباط بهتر با بازیکنان استفاده می‌کرد و واقعا بازیکنان مسئول حذف آن تیم هستند.

کد N331872

وبگردی