آفتاب

یک روز مانده به آغاز جام جهانی / پیگیری تمرینات تیم ملی در کمپ کورینتیانس

یک روز مانده به آغاز جام جهانی / پیگیری تمرینات تیم ملی در کمپ کورینتیانس

رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل در حالی از 22 خرداد ماه آغاز می شود که ملی پوشان با جدیت تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون, تیم ملی فوتبال بعدازظهر امروز در هوایی سرد و ابری از ساعت 15:15 به وقت محلی و ساعت 22:15 به وقت تهران تمرینات خود را تا فاصله کمتر از 48 ساعت مانده به شروع رقابتهای جام جهانی آغاز می کند.
ملی پوشان پس از صرف صبحانه، ساعت 10:30 به وقت محلی محل اقامت خود را به سمت کمپ تمرینی کورینتیانس ترک کرده و پس از صرف نهار واستراحتی کوتاه ، از ساعت 15:15 به وقت محلی و 22:15 به وقت تهران تمرینات خود را زیر نظر کارلوس کروش آغاز می کنند.
گفتنی است، طبق روال چند روز گذشته حضور رسانه ها و هواداران تيم ها در استاديوم و کمپ اختصاصی تيم ها برای 15 دقیقه ابتدایی آزاد است و پس از آن تیم ها پشت درهای بسته تمرین خواهند کرد.
ضمن اینکه با توجه به شروع مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از 22 خرداد ماه ، تعداد نیرو های امنیتی در اطراف محل اقامت تیم های حاضر در این پیکار ها بیشتر شده است. در واقع اين نیرو ها در میدان منتهی به درب پشتی هتل هستند و از امروز فضای امنیتی شدیدتری نسبت به روزهای گذشته برای حفاظت از تیم ها ایجاد شده است. طی روزهای گذشته فقط تعدادی از نیروهای امنیتی در کنار محل هتل تیم ها حضور داشتند اما از امروز تعداد این نیروها افزایش یافته است.
43 43

کد N331860

وبگردی