آفتاب
درخواست سلطانی از رییس جمهور؛

به تالاب بروجن رسیدگی کنید

به تالاب بروجن رسیدگی کنید

متاسفانه چالش های صنعتی بزرگی در استان ایجاد شده به گونه ای که هر روز واحدهای تولیدی از گردونه کار خارج می‌شوند و به طور مسلسل وار کارگران و بسیاری از مردم از گروه تولید و کار بیرون می‌روند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی از خروج واحدهای تولیدی و اخراج کارگران از گروه تولید انتقاد کرد و اط رییس جمهور خواست که به تالاب بروجن رسیدگی کند.

به گزارش ایلنا، امیر عباس سلطانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به بحث آب و مشکلات آن پرداخت و گفت: استان چهارمحال و بختیاری به دلیل فقدان و کمبود آب مورد نظر در بخش های کشاورزی و گرفتاری های خشکسالی معضلاتی را با خود همراه داشته به گونه ای که این امر موجب افزایش نرخ بیکاری کارگران و کشاورزان استان شده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مشکلات باعث نابودی تالاب های بین المللی استان شده و چالش های بزرگی را در منطقه ایجاد کرده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم خطاب به وزیر صنعت،‌معدن و تجارت تاکید کرد: متاسفانه چالش های صنعتی بزرگی در استان ایجاد شده به گونه ای که هر روز واحدهای تولیدی از گردونه کار خارج می‌شوند و به طور مسلسل وار کارگران و بسیاری از مردم از گروه تولید و کار بیرون می‌روند.

وی خطاب به وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: از گودرزی تقاضا داریم پروژه های دو میدانی شهرستان بروجن را که 85 درصد کار آن به اتمام رسیده در دستور کار قرار دهند همچنین رسیدگی به امور جوانان با توجه به اینکه شهرستان بروجن به عنوان المپیکی ترین شهر دنیا در سالهای اخیر مطرح شده نیاز به رسیدگی امورات جوانان در این استان وجود دارد.

سلطانی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: حمایت همه جانبه از کشاورزان در جهت قیمت های تضمینی گندم به محصولات کشاورزی نیز امری ضروری به شمار می‌رود.

وی خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: رسیدگی به تالاب های بین المللی در استان از جمله شهرستان بروجن ضرورت دارد زیرا تالاب ها در کشور نقش بسزایی دارند.

کد N331545

وبگردی