آفتاب
حسین طلا در گفت‌وگو با ایلنا:

نمایندگان تهران برای بررسی طوفان اخیر کمیته تشکیل می‌دهند

نمایندگان تهران برای بررسی طوفان اخیر کمیته تشکیل می‌دهند

وجود آنتن‌های فراوان مخابراتی و محل قرار گیری آنها، درختان خشک شده، بیلبوردهای فراوان تبلیغاتی و بنرها در سطح شهر موضوعاتی است که شهر تهران را به عنوان شهر ایمن زیر سؤال می‌برد.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران از تشکیل کمیته‌ای از طرف این مجمع در خصوص طوفان تهران و پیگیری موضوعات مرتبط در مورد این حادثه خبر داد.

حسین طلا در گفت‌وگو با ایلنا و با اشاره به جلسه امروز این مجمع اظهار كرد: جلسه امروز مجمع نمایندگان تهران در خصوص طوفان اخیر با حضور رئیس سازمان هواشناسی، معاونان وی و مدیر کل حوادث غیر مترقبه استان تهران در محل مجمع برگزار شد.

وی ادامه داد: رئیس سازمان هواشناسی بی‌بدیل بودن طوفان 12 خرداد در تهران و نبود امکانات کافی را دلیل عدم پیش‌بینی و پیشگیری بیان کرد. اما این درحالی است که نمایندگان تهران ضمن انتقاد معتقد بودند چگونه در روزهای بعدی سازمان هواشناسی طوفان‌های زیر 100 کیلومتر را نیز پیش‌بینی کرده است. البته برخی از این پیش‌بینی‌ها نیز به وقوع نپیوسته است.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران افزود: مدیر کل حوادث غیر مترقبه استان تهران معتقد بود مدیریت اینگونه حوادث برعهده شهرداری تهران است، زیرا شهرداری به عنوان مدیر حوادث در ستاد مدیریت بحران کشور حضور دارد.

طلا گفت: مباحث دیگر مطرح در این جلسه این بود که در نهایت پیش بینی کننده حوادث یا سازمانی که آن را به مردم اطلاع رسانی کند یا اینکه ارائه خسارت را به خسارت دیدگان بر عهده گیرد، کیست؟

وی یادآور شد: وجود آنتن‌های فراوان مخابراتی و محل قرار گیری آنها، درختان خشک شده، بیلبوردهای فراوان تبلیغاتی و بنرها در سطح شهر موضوعاتی است که شهر تهران را به عنوان شهر ایمن زیر سؤال می‌برد.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران خاطرنشان کرد: در نهایت مقرر شد کمیته‌ای از طرف مجمع نمایندگان تهران این طوفان تلخ و موضوعات مرتبط با این حادثه را پیگیری و نتیجه را به مجمع اعلام کند.

کد N331529

وبگردی