آفتاب

انصاری: الزاما هرکسی صدایش بلندتر باشد صدای او صدای همه مجلس نیست

انصاری: الزاما هرکسی صدایش بلندتر باشد صدای او صدای همه مجلس نیست

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه تعامل دولت و مجلس شورای اسلامی خوب است گفت: مجلس 290 عضو دارد نه 40 عضو و مجلس،‌مجلس اقلیت نیست الزاما هرکسی صدایش بلندتر باشد صدای او صدای همه مجلس نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین انصاری در حاشیه جلسه هیات دولت درباره احضار وزیر اطلاعات به مجلس و ایراد گرفتن برخی از نمایندگان نسبت به برخی از موضوعات مربوط به دولت گفت: آقای علوی به کمیسیون رفتند و توضیحات لازم را دادند و به طور کلی موضوع مهمی نبود.

وی تاکید کرد:به هر حال چند نفری در مجلس هستند که به این مسائل علاقه دارند و دائما تکرار می‌کنند و دولت هم به جلسه کمیسیون می‌رود و توضیح می‌دهد.

متن 21 سوالی که برخی از نمایندگان مطرح کردند به جز یکی دو مورد هیچ ارتباطی با مسوولیت حوزه آقای علوی نداشته است، اما در عین حال دولت از پاسخگوی به مردم استقبال می‌کند و در کل مشکل خاصی ندارد.

انصاری با بیان این‌که تعامل دولت و مجلس شورای اسلامی خوب است گفت: مجلس 290 عضو دارد، نه 40 عضو و مجلس،‌مجلس اقلیت نیست، الزاما هرکسی صدایش بلندتر باشد صدای او صدای همه مجلس نیست.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: صدای بلندی که در اعتراضات نسبت به مسائل کلیدی و نقطه قوت‌های دولت به خصوص در زمینه سیاست خارجی مذاکرات هسته‌ای،‌مسائل اقتصادی و فرهنگی وجود دارد از سوی چند نفری است که از ابتدا همین روند را دنبال می کردند.

وی همچنین درباره دیدار معاونان پارلمانی دستگاه‌ها با رییس مجلس اظهار کرد: این دیدار،‌ دیدار خوبی بود که ما در آن نقطه نظرات خود را به عنوان معاونین پارلمانی دولت در خصوص طرح‌ها،‌ سوالات،‌ لوایح و تذاکرات اعلام کردیم و آقای دکتر لاریجانی هم پیشنهاداتی به ما داشته اند ضمن اینکه درباره اقتصاد مقاومتی صحبت‌هایی شد و به طور کلی قرار شد این دیدارها ادامه پیدا کند.

وی با بیان این‌که مجلس شورای اسلامی و دولت به دنبال تعامل هستند و راهبردشان از ابتدا این‌بوده است که عالی ترین سطح همکاری را داشته باشند اظهار کرد: در این راستا موفقیت‌هایی داشته‌ایم و انتظار مردم از مجلس و دولت همین است.

انتهای پیام

کد N331383

وبگردی