آفتاب

نماینده ماکو: سیل و سرمازدگی مردم منطقه را با مشکل مواجه کرده است

نماینده ماکو: سیل و سرمازدگی مردم منطقه را با مشکل مواجه کرده است

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های خسارت دیده در سیل اخیر به رییس ستاد بحران وزارت کشور متذکر شد که سیل در کنار سرمازدگی، خسارت جانی و مالی زیادی به مردم زده اما هیچگونه توجهی به خانواده‌های خسارت دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیپور طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جاده ماکو بر اثر سیل بارها و بارها تخریب شده و اگر اقدام جدی برای بازسازی آن انجام نشود به کلی از بین می‌رود لذا از وزیر راه می‌خواهم هر چه سریعتر برای تسریع در کمک‌رسانی به مردم به این مسیر توجه نماید.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر نیرو تصریح کرد:‌ در سال‌های گذشته تلاش‌های بسیاری برای عملیات سدسازی در منطقه شده است و پروژه سد کرم‌آباد شرایط آغاز عملیات اجرایی را پیدا کرد اما در دوره اخیر به کلی این پروژه به فراموشی سپرده شد.

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی در تذکر پایانی خود با اشاره به سفر اخیر رییس‌جمهور به ترکیه، گفت: در این سفر تاکید شد که حجم مبادلات دو کشور به 30 میلیارد دلار برسد اما تنها جاده ترانزیتی به ترکیه ظرفیت این حجم را ندارد و حدود 20 کیلومتر از آن تک بانده است لذا از رییس‌جمهور و مسئولین ذیربط می‌خواهیم برای ایجاد خط دوم این مسیر اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

کد N331362

وبگردی