آفتاب

دمشق: عراق و سوریه در آماج تروریسم واحدی قرار دارند

دمشق: عراق و سوریه در آماج تروریسم واحدی قرار دارند

وزارت خارجه سوریه با بیان این که عراق و سوریه در آماج تروریسم واحدی قرار دارند، از جامعه بین الملل خواست تا به صورت جدی برای خشکاندن سرچشمه‌های این تروریسم وارد عمل شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: آنچه که کشور دوست و برادر عراق با آن مواجه است،‌ همان تروریسمی است که از سوی طرف‌های خارجی حمایت می‌شود و سوریه نیز در آماج آن قرار دارد.

در این بیانیه از تمامی کشورها خواسته شده است تا به صورت جدی دست به کار شده تا سرچشمه‌های این تروریسم را که کشورها با آن مواجه هستند، بخشکانند.

دمشق عملیات تروریستی و کنترل گروه دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش بر موصل را محکوم و اعلام کرد: سوریه از دولت،‌ ارتش و مردم دوست و برادر عراق در مقابله‌شان با تروریسم حمایت و پشتیبانی و همبستگی خود را با آنها اعلام می‌کند.

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد: عراق با اقدامات تروریستی‌ مواجه است که در چارچوب یک توطئه جهانی بوده که با یک حمله تروریستی، تمامیت عراق را هدف قرار داده است و در صدد از بین بردن مردم و زیر ساخت‌های این کشور است.

انتهای پیام

کد N331305

وبگردی