آفتاب
حاجی دلیگانی در تذکری شفاهی:

کشاورزان شاهین شهر و میمه 60 هزار میلیارد تومان خسارت دیده‌اند

کشاورزان شاهین شهر و میمه 60 هزار میلیارد تومان خسارت دیده‌اند

در حال حاضر نیز به دلیل اینکه کرایه حمل ونقل بار نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش پیدا کرده به ورشکستگی کشاورزان افزوده شده است از این رو چه سازمان و گروهی باید ازکشاورزان دفاع کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه کشاورزان مهاجر در شهرستان‌های شاهین شهر و میمه 60 میلیارد تومان بدهکار شده و خسارت دیده اند، گفت: وزیر جهاد کشاورزی و رئیس جمهور باید به نحو شایسته از کشاورزان دلجویی کنند.

به گزارش ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و رئیس جمهور گفت: باید به داد صیفی کاران و کشاورزان برسید به ویژه صیفی کاران مهاجر که شش ماه به دور از خانه در بیابان‌ها زحمت های بسیاری را متحمل شدند و در حال حاضر روی برگشتن به خانه را ندارند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این کشاورزان همه ورشکست و بدهکار به بانک‌ها و بارفروش‌ها شده‌اند، کشاورزان تا دیروز زکات دهنده بودند اما امروز زکات گیرنده شدند.

وی تصریح کرد: کشاورزان در دو شهرستان حوزه انتخابیه من 60 هزار میلیارد تومان بدهکار شده و خسارت های بسیاری را متحمل شدند که علت اصلی آن اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بود و در حال حاضر نیز به دلیل اینکه کرایه حمل ونقل بار نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش پیدا کرده به ورشکستگی کشاورزان افزوده شده است از این رو چه سازمان و گروهی باید ازکشاورزان دفاع کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: بنابراین از وزیر جهاد کشاورزی و رئیس جمهور تقاضا دارم که به نحو شایسته از کشاورزان دلجویی شود و با طرح این موضوع در دولت مابه التفاوت کرایه های خودروهای حمل بار صیفی در مراکز توزیع کالا تامین شود.

کد N331172

وبگردی