آفتاب
در حاشیه نشست امروز هیات دولت صورت گرفت؛

بازدید رییس‌جمهور از نمایشگاه محیط زیست در حیاط هیات دولت

بازدید رییس‌جمهور از نمایشگاه محیط زیست در حیاط هیات دولت

پیراهن اعضای تیم ملی فوتبال که برای بازی‌های جام جهانی به برزیل اعزام شدند منقش به یوزپلنگ ایرانی درحیاط ساختمان هیات دولت در معرض دید قرارگرفته است.

رییس جمهور به همراه چند تن از معاونان و وزرا از نمایشگاه محیط زیست كه در حیاط ساختمان هیات دولت برپا شده است، بازدید كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت‌الاسلام حسن روحانی به همراه چند تن از وزرا و معاونان خود پس از اتمام جلسه امروز هیات دولت، از نمایشگاه كه به مناسبت هفته محیط زیست برپا شده است بازدید كرد.

در این تصاویر چالشهایی در خصوص تالاب های ایران ومحیط زیست طبیعی برای اعضای هیات دولت به تصویر کشیده شده است. همچنین در این عکس ها تصاویری از دریاچه ارومیه و دریاچه هامون و برخی تالاب های کشور وجود داشت. در این تصاویر به معضلاتی همچون انقراض شیر ایرانی وگونه های در خطر انقراض همچون یوزپلنگ آسیایی وگوزن ایرانی در معرض دید خبرنگاران واعضای هیات دولت قرار گرفت.گفتنی است چالش‌های مربوط به مباحث توسعه‌ای نظیر راه و صنعت که بر محیط زیست آثار منفی دارد در این تصاویر به نمایش گذاشته شده است. علاوه براین پیراهن اعضای تیم ملی فوتبال که برای بازی‌های جام جهانی به برزیل اعزام شدند منقش به یوزپلنگ ایرانی در حیات حیاط ساختمان هیات دولت در معرض دید قرارگرفته است.

گفتنی است تاکسیدرمی (حیونات خشك شده) از یوزپلنگ ایرانی، گوزن ایرانی، فلامینگو و گونه هایی از پرندگان تالابی در این نمایشگاه وجود داشت لازم به ذکر است که در این نمایشگاه قرار است پیراهن محیط بانی افتخاری به اعضای هیات دولت اهدا شود.

کد N330997

وبگردی