آفتاب
زاهدی:

مذاکره‌کنندگان مراقب توطئه‌های آمریکا باشند/مشی برخی مسوولان فرهنگی، خلاف مشی امام(ره) است

مذاکره‌کنندگان مراقب توطئه‌های آمریکا باشند/مشی برخی مسوولان فرهنگی، خلاف مشی امام(ره) است

محمدمهدی زاهدی گفت: مذاکره‌کنندگان مراقب توطئه‌های آمریکا باشند.

محمدمهدی زاهدی گفت: مذاکره‌کنندگان مراقب توطئه‌های آمریکا باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نماینده مردم کرمان در نطق میان دستور خود ضمن حمایت از مذاکره‌ کنندگان عنوان کرد: انتظار است مذاکره‌کنندگان در لحظه لحظه مذاکرات منافع ملی و خطوط قرمز را در نظر داشته باشند چرا که طرف مقابل تلاش دارد از این لحظات سوء استفاده کند و برخی خواسته‌های ناحق خود را به تیم مذاکره‌کننده تحمیل کند.

او ادامه داد: آنان به ویژه آمریکا همواره نشان داده‌اند که قابل اعتماد نیستند و زیاده‌خواهی می‌کنند. آمریکا که از رژیم صهیونیستی جنایتکار که دارای کلاهک‌ هسته ای زیادی است حمایت می‌کند اما ما که به دنبال تسلیحات نظامی نبوده و نیستیم و به فرمایش رهبری تولید و استفاده از آن را حرام می‌دانیم باید اینگونه تحت فشار قرار گیریم.

زاهدی تاکید کرد: تیم مذاکره‌کننده باید از لحظه لحظه مذاکرات حداکثر بهره‌برداری را نموده و مراقب توطئه‌های آمریکا باشد.

او با اشاره به اقدامات گروهک داعش در عراق گفت: حضور گسترده گروه‌های تند و تکفیری در منطقه و اقدامات تروریستی آنها روی جنایتکاران بزرگ را سفید کرده است. این گروه‌ها تحت حمایت رژیم صهیونیستی،‌آمریکا و برخی کشورهای منطقه قرار دارند. این دوستان بدانند اگر با این گروه‌ها مقابله نشود یقیقنا دامن آنها را خواهد گرفت و آنها سرنوشتی بدفرجام را در آینده نزدیک خواهند داشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در روزهای گذشته به دنبال شکست گروهک تروریستی داعش در سوریه، این گروه در عراق فعال شده و تلاش کرده انتقام سوریه را از عراق بگیرد. همه می دانند که بدنه اصلی داعش بقایایی از منحله بعث عراق و بعثی‌های ارتش صدام است. امیدواریم دولت مالکی بتواند به کمک ارتش و مردم این تروریست‌ها را سرکوب کند و توطئه طراحان آن را نقش بر آب کند.

زاهدی مقوله فرهنگ را نیز مقوله‌ای اساسی عنوان کرد و گفت: به نظر می‌رسد امروز برخی از دست‌اندرکاران دولتی، تسامح و تساهل را در این حوزه در پیش گرفتند که خلاف گفتار، رفتار و مشی امام(ره) و رهبری است به این مسوولان به ویژه وزارت فرهنگ و وزارت ارتباطات تذکر جدی می‌دهم مراقبت لازم را داشته باشند چرا که این روزها دغدغه اساسی مردم متدین‌،علما و مراجع شده است.

رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتصاد مقاومتی، از اینکه ابلاغیه رهبری بعداز 4 ماه هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد انتقاد کرد و افزود: رکود و بیکاری را همچنان شاهد هستیم تیم اقتصادی دولت همراه و یکدل نیست و برخی از مشکلات به واسطه همین عدم همراهی است به عنوان مثال شرکت فولاد کرمان در تلاش است مبلغی را فاینانس کند اما هنوز در رفت و آمد بین دستگاه‌ها است.

او از وزیر علوم خواست از تندرویی در انتصابات و افراد فتنه‌گر پرهیز کند و مشی اعتدال را که توسط رییس جمهور عنوان شده در پیش گیرند.

نماینده مردم کرمان در پایان خواستار رفع مشکل آب شرب مردم این شهر، پرداخت حقوق پیمانکاران و پرداخت خسارت سیل شهرهای گلبافت و گلشن شد.

انتهای پیام

کد N330965

وبگردی