آفتاب
اصفهانیان در گفتگو با مهر:

حضور فغانی در افتتاحیه جام جهانی مایه افتخار و خوشحالی است

حضور فغانی در افتتاحیه جام جهانی مایه افتخار و خوشحالی است

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید حضور علیرضا فغانی در دیدار افتتاحیه جام جهانی برزیل مایه افتخار و خوشحالی بوده و نویدی برای داوران جوان ایران است.

فریدون اصفهانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور چهارم دیدار افتتاحیه جام جهانی میان دو تیم برزیل و کرواسی، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: اتفاق خیلی خوبی برای جامعه داوری ایران رخ داده است. ما هم خوشحالیم که در دیدار افتتاحیه یک نماینده از ایران حضور دارد. این موضوع مایه افتخار و خوشحالی مردم ایران خواهد بود.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، حضور فغانی در دیدار افتتاحیه روی عملکرد سایر داوران ایران هم موثر است. این نویدی است برای داوران جوان ایرانی که با کسب تجربه و دانش افزایی می‌توانند به مدارج بالای داوری در دنیا رسیده و جایگزین خوبی برای داوران مطرح بین المللی باشند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پایان با بیان اینکه با حضور داوران ایرانی در جام جهانی حساب ویژه‌ای روی آنها باز می‌شود، گفت: البته ما امیدوار و مطمئن بودیم که فغانی می‌تواند جزو 25 تیم اصلی داوری باشد ولی به هر حال حضور در دیدار افتتاحیه هم برای ما خوب و مایه خوشحالی است.

"یوئیچی نیشیمورا" دیدار افتتاحیه رقابتهای جام جهانی بین تیم‌های فوتبال برزیل و کرواسی را سوت می‌زند. این دیدار ساعت 30 دقیقه بامداد روز جمعه 23 تیرماه (12 ژوئن) برگزار خواهد شد. دو هموطن نیشیمورا به نام‌های "تورو ساگارا" و "توشیوکی ناگی" کمک داوران اول و دوم این دیدار خواهند بود. همچنین علیرضا فغانی از ایران هم به عنوان داور چهارم دیدار برگزیده شده است.

کد N330781

وبگردی