آفتاب

فیلیپ لام:‌برای قهرمانی باید اسپانیا را ببریم

فیلیپ لام:‌برای قهرمانی باید اسپانیا را ببریم

مدافع تیم ملی آلمان، اسپانیا را جدی ترین رقیب تیمش برای قهرمانی در جام جهانی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آلمان و اسپانیا دو مدعی قهرمانی در جام جهانی هستند که دیدار احتمالی آنها می تواند یکی از حساس ترین دیدار های جام بیستم باشد.البته احتمال برخورد آلمان با اسپانیا زودتر از مرحله نیمه نهایی امکان پذیر نیست. آلمان دو مرتبه در دو تورنمنت بزرگ قبلی، یورو 2008 و جام جهانی 2010 با قبول شکست برابر اسپانیا از مسابقات کنار رفته است.

فیلیپ لام مدافع تیم ملی آلمان نسبت به شروع بد رقابت های جام جهانی هشدار داد و گفت: "از همان بازی اول انتظارات بالایی از تیم وجود دارد و اگر موفق به برد نشویم تیم تحت فشار قرار خواهد گرفت.

آلمان در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014، دوشنبه هفته آینده به مصاف پرتغال خواهد رفت، لام در خصوص اولین حریف آلمان نیز گفت: پرتغالی ها و خصوصاً رونالدو از انگیزه بالایی برخوردار هستند و می خواهند به هر طریقی ما را شکست بدهند. آنها دو سال پیش نیز بسیار قوی بودند و ما با کمی شانس آنها را از پیش رو برداشتیم. پرتغال چه از لحاظ فیزیکی و چه تاکتیکی حریف بسیار قدرتمندی است.

مدافع تیم ملی آلمان در ادامه گفت: همه می دانیم که رونالدو چه بازیکن بزرگی است اما تمرینات تیم ما تحت تاثیر رونالدو قرار ندارد.

لام در پایان گفت: برای قهرمان شدن باید از سد اسپانیا بگذریم . آنها یکی از جدی ترین رقیبان قهرمانی در جام جهانی هستند و برای قهرمان شدن باید آنها را ببریم.

آلمان در سه دیدار اخیر خود مقابل پرتغال به برتری رسیده است و امید زیادی برابر تکرار پیروزی خود در این رقابت ها دراد.

انتهای پیام

کد N330372

وبگردی