آفتاب

وزیر جنگ اسرائیل: حماس هزاران موشک را به سمت ما نشانه گرفته است

وزیر جنگ اسرائیل: حماس هزاران موشک را به سمت ما نشانه گرفته است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اظهار کرد: جنبش حماس به عملیات تسلیحاتی و آموزش‌های نظامی ادامه می‌دهد و هزاران موشک‌ خود را به سمت اسرائیل نشانه گرفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: جنبش حماس از موضع ضعف توافقنامه آشتی ملی را با تشکیلات خودگردان فلسطین امضا کرد چرا که در شرایط موجود، راه‌ دیگری نداشت.

موشه یعالون خاطرنشان کرد: حماس در حال ادامه عملیات تسلیحاتی و آموزش‌های نظامی خود است و هزاران موشک را به سمت شهرهای اسرائیل نشانه گرفته است.

یعالون تاکید کرد: در حال حاضر به نفع حماس نیست که آرامش منطقه را بر هم بزند، اما اسرائیل باید برای مقابله با هرگونه احتمال و تجاوز آماده باشد.

وی در بازدید از یگان‌های نظامی مستقر در مرزهای میان اسرائیل و نوار غزه اظهار کرد: سیاست اسرائیل مشخص است و مقابل آرامش موضع آرام در پیش می‌گیرد و هرگونه دشمنی را قاطعانه پاسخ خواهد داد. همچنین با کمک سربازان ارتش به هیچ کس اجازه نخواهد داد که زندگی ساکنان اسرائیل را به خطر بیندازد.

پیشتر وزیر جنگ اسرائیل در سخنانی مقابل کنفرانس سالانه هرتزلیا هشدار داد، سازش ملی فلسطین به تسلط حماس بر کرانه باختری منجر خواهد شد.

وی افزود: این سازش چیزی جز یک سازش خیالی نیست و تنها نتیجه احتمالی آن تسلط حماس بر کرانه باختری بوده و سلطه تشکیلات خودگردان فلسطین را بر این منطقه به دنبال نخواهد داشت.

وی در ادامه عنوان داشت: عقب‌نشینی اسرائیل از کرانه باختری منجر به برقراری صلح نمی‌شود بلکه برعکس به پدیده تروریسم و موشک باران مانند آنچه که در نوار غزه رخ داد، منجر خواهد شد.

انتهای پیام

کد N330242

وبگردی