آفتاب
علی لاریجانی:| 175403

مکر زمانه در پناه مدرنیته به اوج خود رسیده است

مکر زمانه در پناه مدرنیته به اوج خود رسیده است

اینجاست که کلام پیامبر (ص) بهتر درک می‌شود که فرمود انتظار فرج است که راه تعامل بشر و خوشبختی بشر را فراهم می‌کند و دل‌های افسرده عصر جدید را حیات مجدد می‌بخشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که مکر زمانه در پناه مدرنیته به اوج خود رسیده است، گفت:انتظار فرج است که راه تعامل بشر و خوشبختی بشر را فراهم می‌کند و دل‌های افسرده عصر جدید را حیات مجدد می‌بخشد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور جلسه علنی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی با تبریک میلاد منجی بشریت امام زمان (عج) گفت: امروز در عالم اسلام به‌خصوص در جامعه ایران انتظار فرج در قلبها موج می‌زند، چرا که مکر زمانه در پناه مدرنیته به اوج خود رسیده و اسباب و لوازم استعمار و استثمار خلق با ویترین غلط‌ انداز آزادی و حقوق بشر بیش از همه اعصار فراهم شده و ظلم و ستم و فساد هوای تنفس زندگی مبتنی بر فطرت سالم را تنگ کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینجاست که کلام پیامبر (ص) بهتر درک می‌شود که فرمود انتظار فرج است که راه تعامل بشر و خوشبختی بشر را فراهم می‌کند و دل‌های افسرده عصر جدید را حیات مجدد می‌بخشد.

رئیس قوه مقننه عنوان کرد: از امام موسی‌ابن جعفر (ع) در تفسیر آیه شریف سوره الصف فرمود خداوند با ولادت حضرت ولیعصر نور خدا را به کمالی و تمامی می‌رساند اگر چه منکران ولایت علی (ع) را خوش ندارند.

لاریجانی گفت:کربن شرق‌شناس فرانسوی گفته است مذهب تشیع به علت وجود مهدی موعود تنها مذهبی است که میان رابطه خدا و خلق را نگه داشته و به طور مستمر و پیوسته ولایت را زنده و پابرجا می‌دارد که به همین جهت است که ولایت فقیه در زندگی اجتماعی منتظران واقعی نقش رکنی دارد.

کد N330185

وبگردی