آفتاب
سجادی:

حمایت از مذاکره کنندگان موجب عدم ارائه پیشنهادات غیر معقول می شود

حمایت از مذاکره کنندگان موجب عدم ارائه پیشنهادات غیر معقول می شود

تهران-ایرنا- سخنگوی مجمع نیروهای خط امام و رهبری گفت: اجماع و حمایت داخلی از مذاکره کنندگان موجب می شود طرف مقابل نتواند از روش های غیر منطقی استفاده کرده و یا پیشنهادات غیر معقول مطرح کند.

سید کمال سجادی در گفت و گو با خبرنگارسیاسی ایرنا گفت: بدیهی است که تیم مذاکره کننده فرزندان انقلاب و ایران هستند که در جبهه دیپلماسی مجاهدت می کنند بنابراین حمایت آنها در پشت جبهه موجب دلگرمی آنها می شود و می توانند با روحیه بیشتر و اعتماد به نفس در مقابل طرف مقابل مذاکره کنند.

وی با اشاره به اینکه طرف مقابل کشورهای قدرتمندی هستند و مذاکرات بسیار سخت و نفس گیر است، افزود: به این ترتیب تیم مذاکره کننده باید با تمرکز بیشترو روحیه مناسب به این مجاهدت ادامه دهد تا نتیجه لازم حاصل شود.

سجادی گفت: «اعضای تیم مذاکره کننده به نمایندگی از نظام مذاکره می کنند، این مذاکرات فراجناحی و ملی بوده و مربوط به نظام است.»

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اعضای تیم مذاکره کننده را دیپلمات های متعهد و ورزیده دانست و تصریح کرد: آنها از منافع نظام پاسداری کرده و اهداف نظام را پیش می برند.

به گفته وی مسوولان مذاکره کننده از حقوق حقه مردم ایران دفاع می کنند لذا می طلبد که در داخل کشور به گونه ای برخورد نشود که موجب تخریب روحیه مذاکره کنندگان شود.

سجادی گفت: اگر در داخل کشور اجماع باشد طرف مقابل مذاکره کننده متوجه اراده ملی و قوی پشت مذاکره کنندگان می شود و به این ترتیب آنها نمی توانند از روش های غیر منطقی استفاده کرده و یا پیشنهادات غیر معقول مطرح کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن تاکید برحمایت تمام جناح ها و مردم از تیم مذاکره کننده درعین حال گفت: اظهارنظر مطبوعات و صاحبنظران درباره اصلاح شیوه های مذاکره و یا ارائه راه حل برای مقابله با ترفندهای طرف مقابل علیه تیم مذاکره کننده اشکالی ندارد اما نباید موجب تصعیف مذاکره کنندگان شود.

سیام(4)**م.ش** 1418
کد N330051

وبگردی