آفتاب
اخبار تحرکات داعش/

درخواست برای تشکیل اتاق بحران/سیطره داعش بر بزرگترین انبار تسلیحات ارتش

درخواست برای تشکیل اتاق بحران/سیطره داعش بر بزرگترین انبار تسلیحات ارتش

شورای سیاسی عالی مجلس اعلای اسلامی عراق خواستار تشکیل هسته بحران برای حمایت از نیروهای امنیتی در جنگ با تروریسم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات، شورای سیاسی عالی مجلس اعلای اسلامی عراق بر ضرورت حمایت از نیروهای امنیتی و تشکیل هسته بحران برای حمایت از آنها در نابودی تروریسم تاکید کرد.

شورای سیاسی عالی مجلس اعلای اسلامی عراق در پایان نشست شامگاه سه شنبه خود بر ضرورت حمایت از نیروهای امنیتی و فعال شدن اصل پاداش و مجازات در نهادهای امنیتی تاکید کرد.

این شورا در بیانیه ای خواستار ادامه حمایت از نیروهای امنیتی در نبرد مقدس علیه تروریسم و قرار گرفتن در کنار آنها در ماموریت ملی و تکیه بر اصل پاداش و مجازات در نهادهای امنیتی و بازخواست کسانی که در انجام وظیفه خود کوتاهی می کنند، تاکید کرد و خواستار برگزاری نشست فوق العاده و اتخاذ تدابیر لازم در قبال چالشهای امنیتی و همچنین تشکیل هسته بحران برای حمایت از دستگاههای امنیتی شد.

این شورا همچنین ضرورت حمایت از تلاشهای امنیتی و افزایش همبستگی ملی و اتحاد همگانی برای نابودی تروریسم را مورد تاکید قرار داد.

گروه تروریستی داعش با حمایت گسترده برخی رژیمهای عربی با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته نظامی به شهر موصل حمله کرده و آن را به اشغال خود در آوردند.

سیطره داعش بر بزرگترین انبار تسلیحات ارتش عراق 

از سوی دیگر خبرگزاری آلمان به نقل از آنچه منبع آگاه در شهر موصل خواند، از سیطره تروریستهای داعش بر بزرگترین انبار تسلیحاتی ارتش عراق در شمال این کشور خبر داد.

این منبع گفت بزرگترین پادگان ارتش عراق که در حومه موصل قرار دارد و بزرگترین انبار تسلیحاتی ارتش عراق در شمال این کشور در آن واقع است، به طور کامل به دست تروریستها افتاده است.

به گفته این منبع، مقادیر زیادی سلاح و مهمات متعلق به ارتش در این انبار وجود داشته است.

کد N329876

وبگردی