آفتاب
طاهری در گفتگو با مهر:

پیش نویس طرح امر به معروف و نهی از منکر در کمیسیون فرهنگی بررسی شد

پیش نویس طرح امر به معروف و نهی از منکر در کمیسیون فرهنگی بررسی شد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بررسی پیش نویس طرح امر به معروف و نهی از منکر در کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: کارگروه ارشاد و تبلیغات کمیسیون پی گیر این پیش نویس است تا به صورت همگانی این طرح اجرایی شود.

سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون اظهار داشت: در دستور کار جلسه امروز بررسی پیش نویس طرح امر به معروف و نهی از منکر قرار داشت که به صورت جامع در حال بررسی است.

وی افزود: مقرر شده است کار گروه ارشاد و تبلیغات کمیسیون فرهنگی این پیش نویس را به صورت جدی پیگیری کنند تا دیدگاههای اشتباه رایجی که درباره امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وجود دارد اصلاح شود و گزارشش را در هفته های آینده در کمیسیون پیگیری کنیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی ادامه داد: ما در هیچ یک از مقاطع تحصیلی آموزش امر به معروف و نهی از منکر را نداریم که باید برای این امر طراحی ویژه ای صورت بگیرد تا فرزندان از کودکان با امر به معروف آشنا شوند و آن را اجرایی کنند

به گفته طاهری عده ای گمان می کنند وظیفه اجرای امر به معروف و نهی از منکر بر عهده نظام جمهوری اسلامی است در حالی که این وظیفه تک تک مردم است.

 

 

 

 

 

کد N329595

وبگردی