آفتاب

ییس سازمان بسیج اساتید کشور: اساتید بسیجی به فکر تدوین نقشه راه تمدن نوین اسلامی باشند

ییس سازمان بسیج اساتید کشور: اساتید بسیجی به فکر تدوین نقشه راه تمدن نوین اسلامی باشند

رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: باید اساتید بسیجی کشور با تمام توان در فکر تدوین نقشه راه تمدن نوین اسلامی باشند که این امر نیز شروع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد "سهراب صلاحی" در کارگاه جنگ نرم سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه واحد علوم و تخقیقات یاسوج برگزار شد، با بیان این‌که جمهوری ایران اسلامی در حال تبدیل شدن به یک قدرت بین المللی است، افزود: جمهوری ایران اسلامی در حال تبدیل شدن به یک قدرت بین المللی است و ما مولفه ها، سابقه ها، دوستان پایبند، مبانی نظری این مسأله را داریم و باید به این سمت برویم و برای این امر باید رتبه اول علمی جهان را بدست آوریم.

وی اظهارکرد: مقابله با جنگ نرم با حضور اساتید بسیجی همراه است و در حین جنگ تمام عیار با دشمن هستیم و هر ملتی که بخواهد مستقل و در عرصه بین الملل حرف برای گفتن داشته باشد دشمن خواهد داشت آن هم ایران اسلامی که درابتدای انقلاب اسلامی مرگ بر آمریکا و مرگ بر شوروی می گفتند.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس که 52 کشور جهان از صدام حمایت می کردند ملت ایران دفاع قهرمانه ای داشتند، استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت بیشترین نیروی اعزامی را به جبهه داشت.

صلاحی تصریح کرد: نام شهیدان که در دفاع از دین، مرز و بوم و سرزمین خود جان شیرین شان را تقدیم کردند برای ما باعث آرامش و امنیت هستند. ما باید به خانواده شهدا نیز احترام بگذاریم و آنان را تکریم کنیم.

وی با اشاره به حادثه 11 سپتامبر در آمریکا ادامه داد: حادثه 11 سپتامبر طرح آمریکایی بود؛ چراکه در ساختمانی که 2000 نیروی صهیونیستی کارمند و بر سرکار بودند در روز حادثه این افراد سر کار حضور نداشتند.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور بیان کرد: آمریکا با حمله به کشور عراق 80 ماه این کشور را اشغال کرد. آمریکا در حمله به افغانستان و عراق 4000 میلیارد دلار هزینه کرد، اما تنها چیزی که از عراق بردند تابوت 50 هزار نفر از نیروهای نظامی خود بود. و واقعا آبروی آمریکا از نظر حیثیتی و نظامی در عراق رفت.

صلاحی عنوان کرد: بیشتر زمین‌های عراق بر اثر بمباران نیروهای آمریکا آغشته به اورانیم شده است و تولد 400هزار نوزاد ناقص الخلقه و یک میلیون کشته در عراق از دیگر نتایج حمله آمریکا به این کشور بود.

وی اضافه کرد: آمریکا به بهانه حمایت از حقوق بشر و سلاح های کشتار جمعی به عراق حمله کرد اما بدترین جنایت ها را در این کشور انجام دادند، میراث فرهنگی این کشور را نابود کردند و دو سوم موزه بغداد را از بین بردند.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور اظهارکرد: آمریکا حتی برای 8 ماه نتوانست یک دولت همراه با خود را در عراق سرکار بیاورد. اگر آمریکا قدرت برتر دنیا می شد کشورهای اروپایی و چین و روسیه حرفی برای گفتن در دنیا نداشتند. دنیا مدیون جمهوری اسلامی است که نگذاشت آمریکا بر منطقه خاورمیانه سیتره پیدا کند.

صلاحی با بیان این‌که پرونده هسته ای ایران بهانه است، عنوان کرد: آمریکا به ما اعلام کرد که اگر در زمینه سوریه ساکت شوید پرونده هسته ای ایران را خواهیم بست.

وی ادامه داد: امروز در سوریه حزب الله جدیدی متولد شده که گسترده تر از حزب الله لبنان است و ان شاء الله در دو کشور عربستان و بحرین نیز چنین خواهد شد.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: جمهوری اسلامی ابهت آمریکا را در دنیا شکست و قدرت دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی در دنیا و منطقه بالا رفته است بطوریکه امروز آمریکا در مقابله با جمهوری اسلامی با فقدان راهبرد مواجه است و نمی داند چکار کند.

صلاحی با یبان این‌که اقتصاد باید درون زا باشد، اضافه کرد: با وجود داشتن این همه منابع گسترده چرا باید چرم و سایر مواد لازم خود را از خارج کشور وارد کنیم بنابراین باید در میدان اقتصاد نگاه به درون داشته باشیم.

وی بیان کرد: باید اساتید بسیجی کشور با تمام توان در فکر تدوین نقشه راه تمدن نوین اسلامی باشیم که این امر نیز شروع شده است.

انتهای پیام

کد N329556

وبگردی