آفتاب
سردار نقدی در جمع مردم چابهار:

بازنده انتخابات سوریه، آمریکا و اسرائیل بودند

بازنده انتخابات سوریه، آمریکا و اسرائیل بودند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه "صهیونیسم از ایستادگی مردم سوریه هراس دارد"، گفت: بازنده انتخابات سوریه، آمریکا و اسرائیل بودند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار محمدرضا نقدی در جمع مردم چابهار در مسجد آل رسول(ص) با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: نیمه شعبان روز وحدت همه ادیان است و در آن روز وعده داده شده که منجی عالم خواهد آمد.

وی با تاکید بر اینکه "این روز، یکی از نقاط مهم و امیدوارکننده، حرکت‌آفرین و نشاط آور جامعه ما در بین مستضعفان جهان است"، افزود: باید تلاش کنیم تا زمینه ظهور مهدی موعود فراهم شود و جانمان را در رکابش فدا کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: صهیونیسم امروز از وضعیت مردم سوریه هراس دارد؛ چراکه داوطلبانه در مقابل تروریست‌ها می‌ایستند و مبارزه می‌کنند.

وی با بیان اینکه "پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات سوریه، صهیونیست‌ها احساس خطر بیشتری می‌کنند"، گفت: آن‌ها آمده بودند سوریه را از بین ببرند اما نتوانستند این کار را انجام دهند؛ آمریکایی‌ها هم برای چندین بار شکست خوردند و باید سر عقل بیایند و بفهمند که در میان ملت‌های منطقه، جایگاهی ندارند و بازنده این انتخابات فقط آمریکا و اسرائیل بودند.

انتهای پیام

کد N329492

وبگردی