آفتاب

قوچان‌نژاد: توانایی کسب نتایج خوب را در برزیل داریم

قوچان‌نژاد: توانایی کسب نتایج خوب را در برزیل داریم

مهاجم ملی‌پوش چارلتون عنوان کرد، تیم ملی ایران توانایی کسب نتایج خوب در جام‌جهانی را دارد و باید از حضور در این رقابت‌ها لذت ببرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایران برای برپایی اردوی آمادگی در کمپ کورینتیانس شهر سائوپائولو حضور دارد. رضا قوچان‌نژاد، مهاجم تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگاران برزیلی شرکت کرد و از انگیزه بالای تیم ایران برای حضوری قدرتمند در جام جهانی 2014 سخن گفت.

قوچان‌نژاد درباره حضور در جام جهانی 2014 گفت: آن چه برای ما اهمیت دارد انجام فوتبالی زیبا و تماشاگرپسند است. قطعا نتیجه نیز در کنار فوتبال زیبا اهمیت دارد اما باید کیفیت خودمان را در جام جهانی نشان دهیم و از حضور در این رقابت‌ها لذت ببریم. جام‌جهانی فرصتی است که همه کشورها در آن حضور ندارند و تنها 32 تیم توانسته‌اند به این رقابت‌ها راه یابند. می‌دانیم که ما برزیل، اسپانیا یا آرژانتین نیستیم و برای قهرمانی جام جهانی تلاش نخواهیم کرد اما توانایی این را داریم که بازی‌های خوبی از خود نشان دهیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

مهاجم ملی‌پوش چارلتون در ادامه گفت: جام جهانی رویدادی بسیار حساسی است که آرزوی هر فوتبالیستی محسوب می‌شود که در آن حضور داشته باشد به همین خاطر فشار زیادی روی بازیکنان است. تنها بازیکنان باتجربه که چنین فضایی را تجربه کرده باشند، می‌توانند در جام جهانی موثر بازی کنند.

گوچی در ادامه گفت: در جام جهانی همه تیم‌ها قدرتمند هستند و هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد. باید از این جام جهانی درس بگیریم تا بتوانیم فوتبال‌مان را روز به روز به سطح اول دنیا نزدیک‌تر کنیم. من هر کاری که برای موفقیت تیمم لازم باشد در جام جهانی انجام می‌دهم. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشند و از نام و اعتبار فوتبال ایران در عرصه جهانی دفاع کنند.

انتهای پیام

کد N329451

وبگردی